فروشگاه زعفران کادویی

خرید زعفران

نقش مهم بسته‌بندی در خرید زعفران کادویی

یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که می‌تواند تضمین‌کننده موفقیت در فروش یک کالا باشد، بسته‌بندی مناسب آن است. ایران یکی از مهم‌ترین کشورهای تولیدکننده زعفران است. زعفران ایران از نوع بهترین و مرغوب‌ترین انواع این ماده ارزشمند خوراکی در دنیا است. اما دلایل مختلفی مانند نداشتن بسته‌بندی مناسب باعث شده تا این کالای باارزش نتواند در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گیرد. تهیه و خرید زعفران کادویی شما را با انواعی از زیباترین بسته‌بندی‌های زعفران آشنا می‌کند. نوعی بسته‌بندی که نمایانگر ارزش بالای این کالا است.

با شرکت زعفران الیسه در نگاهی به اهمیت بسته‌بندی در خرید زعفران کادویی همراه باشید.

اهمیت بسته‌بندی در فروش کالاها:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که کالایی را به دلیل بسته‌بندی مناسب و زیبای آن خریداری کرده باشید. یا بهتر است بگوییم بسته‌بندی کالا شما را به خریدن آن ترغیب کرده است. بسیاری از مواد خوراکی به بسته‌بندی نیاز دارند. بسته‌بندی درست محصولات خوراکی نقش موثری در نگهداری آنها دارد و کالاها را از اثرات محیطی در امان نگه می‌دارد. فروش بهتر و بیشتر کالاها پیامد دیگر بسته‌بندی مناسب هرگونه کالایی است.

اهمیت بسته بندی زعفران در فروش و صادرات آن:

ایران بزرگ‌ترین تولیدکننده زعفران در دنیا است. اما صادرات این محصول به‌صورت فله‌ای و بدون بسته‌بندی مناسب صورت می‌گیرد. شوربختانه این نکته باعث شده تا محصول باکیفیت و باارزش ایران در کشورهایی مانند اسپانیا و امارات متحده عربی بسته‌بندی شود و با نام همان کشورها به فروش برسد. این مسئله به‌‌همراه عوامل دیگری مانند نداشتن بازاریابی مناسب خارجی، آسیب زیادی به کشت زعفران در ایران وارد ساخته است. مسئله‌ای که بی‌رغبتی و بیکاری کشاورزان را در موارد مختلفی به دنبال داشته است.

یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای فروش بیشتر این کالا در ایران و صادرات پرسود آن به کشورهای دیگر، بسته‌بندی مناسب زعفران است. شرکت الیسه از نمونه شرکت‌های بازرگانی است تا با هدف فروش بیشتر و هدفمند این محصول بر روی بسته‌بندی آن سرمایه‌گذاری کرده است. خرید زعفران کادویی از این شرکت توانسته این محصول را به بسیاری از مردم دنیا بشناساند و سود تجاری و اقتصادی برای کشور ایران به همراه داشته باشد.

زعفران کادویی الیسه

تاثیرات بسته‌بندی در خرید زعفران کادویی:

بسته‌بندی هر کالایی باید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد تا هم بتواند از آن کالا نگهداری کند، و هم آن‌قدر قابل‌قبول باشد تا بتواند خریدار مردد را تبدیل به خریدار قطعی کند. از تاثیرات بسته‌بندی خوب زعفران به گزینه‌های مختلفی می‌توان اشاره کرد:

1- دور نگه داشتن زعفران از آسیب عوامل فیزیکی:

نخستین عاملی که باعث می‌شود تا یک ماده خوراکی در بسته‌بندی نگهداری شود، عوامل فیزیکی است. یک بسته‌بندی مناسب از زعفران محافظت می‌کند و باعث می‌شود تا در زمان جابه‌جایی دچار آسیب نشود. بسته‌بندی مناسب زعفران باید دارای دوام و مقاومت کافی در برابر آسیب‌های مختلف باشد.

2- دور نگه داشتن زعفران از آسیب عوامل بیولوژیکی:

عوامل بیولوژیکی یا زیستی می‌توانند برای مواد خوراکی آسیب‌رسان باشند. از این‌گونه موارد می‌توان به میکروارگانیسم‌ها، جوندگان و حیوانات دیگر اشاره کرد. بسته‌بندی خوب زعفران می‌تواند این ماده را از آسیب جانواران و عوامل مختلف زیستی در امان نگه دارد.

3- دور نگه داشتن زعفران از آسیب عوامل شیمیایی:

بهترین شرایط برای نگهداری زعفران محل تاریک و خنک است. نور، رطوبت، اکسیژن و مواد الاینده موجود در هوا می‌توانند رنگ و بوی زعفران را تحت تاثیر خود قرار دهند. بسته بندی زعفران می‌تواند این ماده را از دسترس نور و عوامل شیمیایی موجود در هوا دور نگه دارد و دوام و رنگ و بوی آن را تا مدت‌ها حفظ کند.

زعفران کادویی الیسه

4- فروش بیشتر زعفران:

تنها گزینه‌ای که باعث می‌شود تا کالاها بسته‌بندی شوند، ایمنی و سالم ماندن آنها نیست. زیبایی یک بسته‌بندی نقش زیادی در بازاریابی و فروش آن دارد. خرید زعفران کادویی هم تنها با بسته‌بندی مناسب آن امکان‌پذیر است. کالاهایی که برای هدیه دادن انتخاب می‌شوند، در صورت داشتن بسته‌بندی مناسب، بازار بهتری برای ارائه و فروش پیدا می‌کنند.

5- ارائه اطلاعات مورد نیاز بر روی بسته‌بندی:

یکی از موارد مهم در یک بسته‌بندی خوب، ارائه اطلاعات مورد نیاز خریدار بر روی بسته‌بندی است. اطلاعات مختلفی باید روی هر بسته ماده خوراکی نوشته شود. از نمونه این اطلاعات برای بسته بندی زعفران می‌توان به وزن خالص، ارزش غذایی، ماندگاری و اطلاعات تولیدکننده آن اشاره کرد.

6- افزایش درآمد روستائیان و زعفران‌کاران:

بسته‌بندی درست و حرفه‌ای زعفران، فروش بیشتر آن و درآمد بیشتر زعفران‌کاران را در پی دارد. این نکته می‌تواند از مهاجرت روستائیان به شهرها جلوگیری ‌کند و رضایت آنها را از زندگی در پی داشته باشد.

7- ورود ارز به کشور:

ورود ارز به کشور یکی از پیامدهای بسته بندی زعفران و صادرات آن به کشورهای مختلف دنیا است. ارزش این ماده خوراکی در سال‌های اخیر در کشورهای مختلف دنیا بیش از پیش شناخته شده است.

8- بهبود رفاه اجتماعی و اقتصادی مناطق روستایی:

با عرضه بهتر و مناسب‌تر زعفران، و فروش بیشتر آن، حاصل دسترنج روستائیان سود بیشتری برای آنها به ارمغان می‌آورد. بدین ترتیب ما شاهد بهبود شرایط زندگی، رفاه اجتماعی، اقتصادی و افزایش قدرت خرید آنها خواهیم بود.

9- اشتغال‌زایی بیشتر در حوزه تولید زعفران:

از دیگر پیامدهای مثبت ارائه زعفران کادویی در بسته‌بندی‌های مناسب، اشتغال‌زایی بیشتر در این زمینه است. تولید 200 تن زعفران می‌تواند برای 100 هزار نفر شغل ایجاد کند. ارائه زعفران در بسته‌بندی مناسب این تعداد را به‌طور محسوسی افزایش می‌دهد.

زعفران کادویی الیسه

طراحی بسته‌بندی خرید زعفران کادویی:

طراحی بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین مراحل تولید کالاهای مختلف است. در طراحی بسته‌بندی یک کالا باید نیاز کالا به ظرف و بسته مناسب، و همچنین جنس و کیفیت ظرف و بسته آن توجه شود. تاکنون به بسته بندی زعفران، جز در موارد معدود، توجه خاصی نشده است.

همین مسئله خروج فله‌ای زعفران ایران از کشور را به دنبال داشته است. بسته‌بندی زعفران ایران در کشورهای دیگر و فروش زعفران با نام کشورهای دیگر یکی از مهم‌ترین پیامدهای نداشتن برنامه درست برای بسته‌بندی این کالا است.

مواد مناسب برای بسته‌بندی و خرید زعفران کادویی:

* شیشه:

شیشه یکی از بهترین مواد برای بسته‌بندی بسیاری از انواع کالاها است. ظرف شیشه‌ای و طراحی‌شده حاوی زعفران می‌تواند جلوه زیادی به این محصول بدهد. از ویژگی‌های شیشه این است که روی مزه هیچ ماده خوراکی تاثیر نمی‌گذارد. از شیشه به‌عنوان ظرف اصلی بسته بندی زعفران کادویی الیسه استفاده شده تا تاثیری بر روی بوی این ماده خوراکی نداشته باشد. بسته‌های شیشه‌ای زعفران کادویی این ماده را در برابر هرگونه عوامل محیطی محفوظ نگه می‌دارد. همچنین با به نمایش گذاشتن زعفران، خریدار را از رنگ و مقدار این ماده باارزش خوراکی باخبر می‌کند.

نقطه‌ضعف شیشه آسیب‌پذیری و شکستن آن است. اما این نکته مانعی برای ارائه محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی مختلف در شیشه نشده است. البته برای حفاظت شیشه‌های زعفران، آنها باید در بسته‌بندی‌های دیگری قرار داده شوند تا در زمان جابه‌جایی آسیب نبینند.

* پلاستیک:

از برترین ویژگی‌های پلاستیک، شکل‌پذیری آسان آن است. سبک و نشکن بودن این ماده نیز جابه‌جایی بی‌خطر آن را به دنبال دارد. قوطی‌های نگهداری زعفران را از پلاستیک نیز می‌توان ساخت. ارزان بودن پلاستیک توانسته این ماده را به ظرفی مناسب برای هر محصولی تبدیل کند. از دیگر ویژگی‌های این ماده پرکاربرد در بسته‌بندی کالاها، نفوذناپذیری آنها است. البته شرط موفقیت در این کار زیبایی و کیفیت ظرف‌های ساخته‌شده است.

بسته‌های پلاستیکی کالاها دارای معایبی هم هست. از معایب بسته‌بندی پلاستیکی برای مواد خوراکی، انتقال مواد شیمیایی از پلاستیک به ماده خوراکی در شرایط بد نگهداری یا در زمان نگهداری طولانی‌مدت است.

* مقوا:

مقوا یکی دیگر از مواد پرکاربرد در بسته‌بندی کالاهای مختلف است. از مقوا می‌توان برای تهیه بسته‌بندی‌های زیبایی برای زعفران استفاده کرد تا خرید زعفران کادویی هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد. بسته‌های مقوایی گاهی به تنهایی برای بسته بندی زعفران مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما در بسیاری موارد هم برای کامل کردن بسته‌بندی شیشه‌ای زعفران استفاده می‌شود. با استفاده از مقوا می‌توان بسته‌هایی حرفه‌ای، زیبا و چشمگیر برای این محصول ساخت که توجه به آن و فروش آن را هم بیشتر کند.

زعفران کادویی الیسه

* باکس‌های هدیه:

خرید زعفران کادویی بدون داشتن باکس‌های ارزشمند هدیه کامل نیست. باکس‌های هدیه‌ای که ما برای زعفران مرغوب این شرکت تهیه کرده‌ایم، زعفران کادویی شما را همچون جواهری ارزشمند ارائه می‌کند. با وجود جعبه‌های هدیه ارزش این ماده گران‌بها بیشتر دیده و شناخته می‌شود.

انواع باکس‌های هدیه برای خرید زعفران کادویی:

1- باکس ترمه دخترپیچ:

جعبه زعفران دختر پیچ دو گرمی یکی از بسته‌بندی‌های زیبای شرکت الیسه است. خرید زعفران کادویی دو گرمی دختر پیچ می‌تواند بهترین هدیه برای دوست و عزیز شما باشد. هدیه ارزشمندی که با مصرف زعفران آن، باز هم جعبه کادویی آن مانند جعبه جواهری ارزشمند بر جای می‌ماند.

این بسته‌بندی زیبا که از جعبه‌ای با روکش ترمه تشکیل شده، همچون جعبه جواهر ساخته شده و دارای قفل زیبایی است. با باز کردن قفل و درپوش این باکس زیبا، شیشه زعفرانی به همراه یک هاون کوچک به نمایش درمی‌آید. با هدیه دادن زعفران دختر پیچ دو گرمی دیگر نیازی نیست تا هاون جداگانه‌ای برای زعفران خریداری شود.

2- باکس هدیه ترمه:

باکس هدیه ترمه هدیه‌ای ارزشمند برای دوستان شما است. البته اگر قصد تهیه یک کادوی زیبا و ارزشمند برای مدیران شرکت خود را دارید هم انتخاب خوبی کرده‌اید. باکس هدیه ترمه جعبه‌ای زیبا و مستطیلی شکل است. دیدن این بسته کادویی بیننده را به یاد جعبه یک گردن‌بند یا دست‌بند طلا می‌اندازد. خرید زعفران کادویی شش گرمی فقط زعفران مورد نظر شما را تامین نمی‌کند. قفل‌های این جعبه که باز شوند، شما با دو بسته زعفران سه گرمی، یک قوری برای دم کردن زعفران و یک هاون کوچک روبه‌رو می‌شوید.

زعفران نگین سوپر و همه ویژگی‌های دیگر این پکیج هدیه دست‌به‌دست هم می‌دهند تا شما هدیه‌ای بی‌نظیر را به دوستان و عزیزان خود تقدیم کنید.

3- باکس هدیه مخمل:

خرید زعفران کادویی در باکس هدیه مخمل، دو گرم زعفران نگین سوپر را در جعبه‌ای با روکش مخمل در اختیار شما قرار می‌دهد. این جعبه مخملِ رنگی با قفل طلایی و زیبایی باز و بسته می‌شود. بسته کوچک و زیبای مخملی یکی از بهترین سوغات کشور ایران را به دوستان شما هدیه می‌کند.

4- باکس هدیه مخمل کلاسیک:

یک هاون کوچک با دسته ظریف آن، در کنار یک بسته زعفران سه گرمی، در یک جعبه کادویی مخمل شایسته چه کسی است؟ شما، دوستان، همکاران یا عزیزان شما می‌توانند دریافت‌کننده این کادوی باخاصیت و گران‌بها باشند.

5- باکس هدیه مخمل ویژه:

باکس هدیه مخمل ویژه هدیه قیمتی دیگری برای دوستان و آشنایان شما است. در این جعبه هدیه، سه گرم زعفران نگین سوپر به همراه قوری دم کردن زعفران و یک هاون قرار گرفته است. بسته‌بندی زیبای این جعبه کادویی شما را به یاد یک گردن‌بند جواهر می‌اندازد.

6- باکس هدیه چوبی:

خرید زعفران کادویی در باکس هدیه چوبی الیسه کادویی بی‌نظیر شامل سه بسته زعفران است. دو بسته سه گرمی زعفران نگین سوپر و یک بسته یک مثقالی زعفران دخترپیچ در این بسته کادویی دوستان و عزیزان شما را غرق در شادی می‌کند. هاون کوچک برنجی نیز این پکیج هدیه را کامل‌تر می‌کند.

خواص زعفران و کیفیت زعفران الیسه:

زعفران گیاهی با خواص خوراکی و درمانی بسیار است. از رنگ و مزه دادن آن به غذاها که بگذریم، خاصیت آرامش‌بخشی آن از برترین ویژگی‌های این گیاه به شمار می‌رود. یکی از خواص بی‌نظیر این ماده گیاهی، بخشیدن شادی و نشاط به افراد، و درمان افسردگی است. درمان سرماخوردگی از دیگر خواص این گیاه پرفایده است. تقویت قلب، به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌های مختلف در زعفران یکی دیگر از خواص این گیاه است. از دیگر خاصیت‌های زعفران می‌توان به تقویت قدرت ذهنی افراد اشاره کرد. افزایش انرژی، کاهش درد، تقویت گردش خون، تقویت معده و بهبود کیفیت خواب هم از خواص دیگر این داروی گیاهی است.

در واقع خرید زعفران کادویی این شرکت تنها رنگ و مزه خوراک شما را تامین نمی‌کند. با خرید و هدیه دادن این بسته‌های زیبا، سلامت و قدرت ذهن را هم به دیگران هدیه می‌دهید.

زعفران شرکت الیسه از بهترین نوع زعفران سرگل ممتاز تهیه می‌شود. کیفیت زعفران مورد استفاده این شرکت همواره به وسیله کارشناسان آن بررسی می‌شود. بدین ترتیب فقط گل‌های زعفران دارای سلامت کامل در تولید زعفران این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند. عوامل مختلفی در کیفیت زعفران تاثیرگذار است. خشک بودن زعفران، اندازه بلند تارهای زعفران و همچنین صاف بودن زعفران از گزینه‌های مهم در تامین کیفیت این ماده است. البته کیفیت رنگی زعفران هم گزینه‌ای است که در ابتدا مورد دقت کارشناسان زعفران قرار می‌گیرد.

سخن پایانی:

بسیاری از ما فکر می‌کنیم هدیه دادن تنها مخصوص دیگران است. اما خود ما هم در بسیاری مواقع نیاز به هدیه گرفتن داریم. بد نیست گاهی آنچه را که دوست دارید یا می‌پسندید را برای خودتان هم تهیه کنید و از خودتان با کادویی ارزشمند قدردانی کنید. خرید زعفران کادویی فقط برای هدیه دادن به دیگران نیست. شما نخستین فردی هستید که لایق گرفتن این هدیه زیبا و ارزشمند هستید.

بازگشت به لیست