خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

معرفی جعبه خاتم کاری هدیه زعفران

آشنایی با جعبه خاتم کاری هدیه زعفران:

حال می خواهیم به معرفی یکی دیگر از جعبه های جذاب الیسه، یعنی جعبه خاتم کاری هدیه زعفران بپردازیم. به طور کلی الیسه بهترین فروشگاه برای عرضه ی انواعی از زعفران ها می باشد. زعفران یک گیاهی دارویی با خواص فراوان است. زعفران علیرغم داشتن خواص دارویی بسیار زیاد به علت بهره مند بودن از عطر، طعم و رنگ بسیار عالی، در اکثر غذا ها، دسر ها، شیرینی ها و غیره استفاده می شود. لذا علاوه بر اینکه این گیاه کاربرد خوراکی دارد، از اهمیت بالایی نیز برخوردار است. خرید زعفران می تواند مقوله ای پیچیده باشد. چراکه این روز ها ما شاهد حضور برخی از فروشنده های سود جو و متقلب در بازار زعفران هستیم.

متاسفانه به دلیل اینکه زعفران دارای قیمت بسیار زیادی است، افراد زیادی سعی می نمایند که با فروش زعفران ‌های تقلبی به سود زیادی برسند. زعفران‌ های تقلبی که در بازار عرضه می ‌شوند تا حدی طبیعی جلوه می ‌نمایند که افراد عادی نمی ‌توانند اصل بودن یا تقلبی بودن آن ها را تشخیص دهند. البته برخی از افراد به علت استفاده فراوان از زعفران تا حدودی می‌ توانند یک زعفران اصل را از زعفران تقلبی شناسایی نمایند. با این حال حتی این افراد نیز گاهی دچار خطا می ‌شوند.

 

 

زعفران

زعفران

 

چرا در فروش زعفران تقلب می شود؟

گیاه زعفران دارای خواص بسیار زیادی است و افرادی که به خرید آن می‌پردازند، تنها به فکر رنگ و طعم و بوی آن نیستند، بلکه تمایل دارند که این گیاه کاملاً اصل باشد و از خواص فراوان آن نیز بهره‌ مند شوند. به همین دلیل است که افراد هزینه ‌های بسیار زیادی را صرف خرید زعفران می‌ کنند.

علی رغم اینکه می ‌توان مطالعات و تحقیقات بسیار زیادی در رابطه با زعفران انجام داد و نوع اصل و تقلبی آن را تشخیص داد اما ما می ‌خواهیم به شما یک راه میانبر ارائه دهیم. راه میانبر برای خرید زعفران اصل، انتخاب یک فروشگاه معروف، معتبر و با قدمتی دیرینه است.

 

 

زعفران كادویی مخمل ويژه سرمه ای

 

خرید زعفران از فروشگاه الیسه:

در این مقاله ما می ‌خواهیم به شما فروشگاه الیسه را معرفی نماییم. فروشگاه الیسه پیشرو و پیش قدم در زمینه ی فروش و صادرات انواعی از زعفران‌ های اصیل و ناب ایرانی است. جالب است بدانید که برای اولین بار در استان مازندران، فروشگاه الیسه بود که توانست باکس ‌های تزیینی و زیبای زعفران را طراحی و تولید نماید. اگرچه زعفران خود به تنهایی دارای ظاهری بسیار زیبا است. با این حال گاهی اوقات برای هدیه دادن آن لازم است که آن را در یک بسته ‌بندی مناسب و متعارف قرار دهیم.

فروشگاه الیسه برای کاربران خود این امر را به راحتی انجام داده است و باکس ‌های مختلفی را با طراحی‌ های متفاوت در فروشگاه خود قرار داده است. از این رو زمانی که شما تصمیم می ‌گیرید به خرید زعفران و هدیه دادن آن بپردازید، اصلاً نگران بسته‌ بندی و دیزاین آن نخواهید بود. چرا که به بهترین نحو فروشگاه الیسه این کار را برای شما انجام داده است.

جالب است بدانید فروشگاه الیسه به گونه ‌ای طراحی باکس ‌های زعفران خود را در نظر گرفته است، که بتواند قدمت، اصالت و تمدن ایران را نیز در آن وارد نماید. به این صورت که وقتی شما به خرید زعفران ناب ایرانی از الیسه می پردازید، آن را در یک بسته‌ بندی کاملاً اصیل، ایرانی و زیبا دریافت می کنید.

 

 

 

 

هدیه دادن باکس های زعفران:

بی شک هدیه دادن و هدیه گرفتن این باکس های زیبا و اصیل ایرانی می ‌تواند یکی از بهترین خاطره‌ های افراد باشد. انواع مختلفی از زعفران‌ ها در فروشگاه الیسه وجود دارند. در مدل های مختلف باکس های زعفران الیسه، شما می ‌توانید انواع متفاوتی از زعفران را مشاهده نمایید. تفاوت باکس‌ های زعفران در الیسه می ‌تواند شامل تفاوت در نوع زعفران، تفاوت در نوع بسته‌ بندی، تفاوت در قیمت، تفاوت در اکسسوری‌ های همراه با آن و غیره باشد. از این رو شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه الیسه تمامی باکس‌ های هدیه آن را بررسی نمایید. سپس هر باکسی که مطابق سلیقه تان بود را خریداری نمایید.

 

 

جعبه خاتم کاری هدیه زعفران چگونه است؟

جعبه خاتم کاری هدیه زعفران یکی از بی ‌نظیر ترین و پر فروش ‌ترین باکس ‌های فروشگاه الیسه می‌ باشد. همانطور که از نام این جعبه مشخص است، دارای ظاهری ایرانی، اصیل و با قدمت است. جعبه خاتم کاری هدیه زعفران الیسه می ‌تواند به رنگ آبی باشد و محتویات مختلفی را در بر بگیرد. شما می‌ توانید با پشتیبانی فروشگاه الیسه تماس بگیرید و محتویات داخل بسته ‌بندی این جعبه را تغییر دهید. با این حال به صورت پیش فرض در این جعبه ۳ گرم سوپر نگین قرار داده شده است که جزو بی ‌نظیر ترین زعفران ‌های دنیا می ‌باشد.

همچنین جعبه خاتم کاری هدیه زعفران، کاملاً جمع و جور بوده و از قیمت پایینی برخوردار است. البته این نکته را در نظر بگیرید که اگر می‌ خواهید یک جعبه خاتم کاری هدیه زعفران بزرگ تر و گران قیمت‌ تر داشته باشید، تنها کافی است که با پشتیبانی این مرکز تماس بگیرید. سپس درخواست خود را اعلام نمایید. آن ها با توجه به بودجه ‌ای که دارید یک جعبه متناسب برای شما طراحی و توسط پست ارسال خواهند نمود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *