خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

معرفی جعبه زعفران کادویی صادراتی

جعبه زعفران کادویی

آشنایی با جعبه زعفران کادویی صادراتی:

در این مقاله می خواهیم به شما جعبه زعفران کادویی صادراتی را معرفی نماییم. بی شک یکی از بهترین باکس هایی که در فروشگاه الیسه می توانید ببینید، جعبه زعفران کادویی صادراتی می باشد. یکی از ارزشمند ترین و گران ‌ترین و همچنین پرخاصیت‌ ترین ادویه‌ هایی که در جهان وجود دارد، زعفران می ‌باشد. اگرچه در سرتاسر جهان ممکن است نقاطی وجود داشته باشند که کشت زعفران در آن ها صورت بگیرد اما عمده ‌ترین بخش زعفران جهان متعلق به ایران می ‌باشد. در نواحی خراسان جنوبی علی الخصوص در شهرستان قائنات ما می‌ توانیم حجم بسیار زیادی را از کشت زعفران مشاهده نماییم. به همین دلیل باید گفت که مرغوب‌ ترین زعفران ‌هایی که در جهان وجود دارند، از آن ایران می ‌باشند.

شما در هیچ کجای جهان زعفرانی با کیفیت زعفران ناب ایرانی را نمی توانید مشاهده کنید. مسلماً هر فردی که حتی یک بار از زعفران ایرانی استفاده کرده باشد، اگر در آن طرف دنیا هم باشد، نیز تمایل دارد که به خرید زعفران ایرانی بپردازد. علت افزایش کیفیت زعفران ایرانی، می ‌تواند وابسته به آب و هوایی باشد که در این نواحی حاکم است. این آب و هوا سازگاری بسیار بالایی با کشت زعفران دارد. از این رو افرادی که در خارج از کشور به سر می ‌برند، تمایل دارند که به خرید زعفران از ایران بپردازند.

باکس هدیه مخمل کلاسیک سرمه ای

هدیه دادن زعفران به مهاجران خارج از کشور:

اگر شما می ‌خواهید برای افرادی که در خارج از کشور قرار دارند، یک هدیه مناسب خریداری نمایید. بهترین هدیه، جعبه زعفران کادویی صادراتی می ‌باشد.

نکته حائز اهمیت برای شما این است که زمانی که از فروشگاه الیسه به خرید جعبه زعفران کادویی صادراتی می ‌پردازید، دیگر نیازی نیست که خود زمان زیادی را برای پست آن صرف کنید. بلکه تنها کافی است که به فروشگاه الیسه مقصد را نشان دهید. به طور کلی فروشگاه الیسه توسط پست در سرتاسر دنیا زعفران‌ های خود را عرضه می ‌دارد.

از این رو اصلاً نگران پست کردن جعبه زعفران کادویی صادراتی نباشید. چرا که این امر را فروشگاه الیسه برای شما کاملاً راحت ساخته است. از آنجایی که افرادی که در کشور های دیگر زندگی می‌ کنند، نمی ‌توانند به صورت مدام به ایران رفت و آمد داشته باشند، شما می ‌توانید دلتنگی خود را با استفاده از هدیه دادن برطرف نمایید و آن ها را شاد کنید. این امر می ‌تواند توسط جعبه زعفران کادویی صادراتی صورت بگیرد. لذا توصیه می شود که این باکس را به عزیزان خود در خارج از کشور هدیه دهید.

 

 

 

چه نوع زعفرانی باید صادر شود؟

نکته ی مهمی که در رابطه با زعفران ‌های صادراتی وجود دارد، این است که شما نمی ‌توانید هر نوع زعفرانی را به خارج از کشور صادر نمایید. بلکه زعفرانی که به صادر کردن آن می ‌پردازید، باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد و بتواند نظر هدیه گیرنده را جلب نماید.

یکی از بهترین زعفران‌ هایی که در فروشگاه الیسه وجود دارد و در جعبه زعفران کادویی صادراتی قرار می ‌گیرد، زعفران سوپر نگین می ‌باشد. این زعفران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، به طوری که می ‌توان به جرات گفت بالا ترین عیار زعفران را دارا است. میزان رنگدهی، طعم و عطر بی ‌نظیر این زعفران کاملاً معروف است. همچنین نکته‌ ای که در رابطه با زعفران سوپر نگین وجود دارد، اندازه ی درشت کلاله ‌های آن می ‌باشد. به علت کیفیت بسیار بالا و ظاهر زیبایی که این نوع زعفران دارد، معمولاً آن را به خارج از کشور صادر می کنند.

 

زعفران کادویی صادراتی

زعفران کادویی صادراتی

 

ویژگی های زعفران موجود در جعبه زعفران کادویی صادراتی:

حال می‌ خواهیم بدانیم که زعفران سوپر نگین که در جعبه زعفران کادویی صادراتی فروشگاه الیسه قرار می ‌گیرد، دارای چه ویژگی ‌هایی است. این ویژگی‌ ها به شرح زیر می‌ باشند:

این زعفران دارای عطر و طعم بی ‌نظیری است تا حدی که اگر شما مقدار کمی از آن را نیز در غذا استفاده نمایید، به صورت مشهود می ‌توانید طعم و عطر آن را حس کنید و شاهد  خوشمزه شدن غذای خود باشید.

این زعفران کاملاً خالص بوده و بخش سفیده و زردگی گیاه زعفران را دارا نمی ‌باشد. تنها بخشی را که شما در این زعفران می‌ بینید کلاله ‌های قرمز یا زرشکی رنگ آن است.

اندازه این نوع زعفران کاملاً درشت بوده، بدون هیچگونه  فر خوردگی و شکستگی هستند. همچنین بسته ‌بندی آن ها به گونه ‌ای است که در زمان ارسال هیچگونه آسیبی نبینند یا به اصطلاح خرد و شکسته نشوند.

این نوع زعفران دارای میزان بسیار کمی سانفرانل می‌ باشد.

رنگ دهی این نوع زعفران بسیار بالا بوده، به طوری که شما می ‌توانید با استفاده از میزان کمی از این زعفران به رنگی ساختن دسر ها و غذا های خود بپردازید.

کلاله این نوع زعفران کاملاً منفرد بوده و هیچ شاخه‌ ای در آن وجود ندارد.

از نظر قیمت نیز باید بگوییم که زعفران سوپر نگینی که در جعبه زعفران کادویی صادراتی قرار می ‌گیرد، نسبت به سایر زعفران ‌ها گران ‌تر بوده و این امر کاملاً وابسته به مزیت‌ هایی است که در بالا به آن ها اشاره کردیم.

 

جعبه زعفران کادویی

جعبه زعفران کادویی

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *