خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

با باکس هدیه زیبایی هدیه را دوچندان کنید

هدیه خود را با باکس هدیه چشمگیرتر کنید

استفاده از باکس هدیه برای دادن کادو و هدیه به بهانه های متفاوت به راحتی توانسته است جای کاغذ کادو را بگیرد. این باکس ها هم زیباتر و شیک تر هستند و هم اینکه کار با آنها راحت است. حتما یادتان می آید که برای پیچیدن هدیه با انواع کاغذ کادو چقدر مشکل داشته اید. اگر کاغذ کادو نازک باشد که احتمال پاره شدن آن زیاد است، اگر ضخیم باشد پیچیدن هدیه در آن خیلی راحت نیست و دست آخر هم هدیه‌تان شکیل به نظر نمی رسد. امتیاز بعدی که استفاده از باکس ها دارد این است که حمل و نقل هدیه را راحت تر و البته صددرصد، میزان محافظت از هدیه را هم بیشتر خواهد کرد.

استفاده از باکس هدیه برای هدیه‌های خاص

شاید به نظرتان باکس هدیه را زمانی باید تهیه کنید که هدیه شما از نوع کالاهای مرسوم مانند پوشاک و عطر و اکسسوری‌های گران‌قیمت و زینتی است. اما استفاده از این جعبه‌های زیبا به‌عنوان پوششی برای هدیه شما می‌تواند در اکثر مواقع کاربرد داشته باشد. آیا به نظر شما صنایع‌دستی نفیس ایرانی یا محصولات خشکبار ایرانی که برای تولید آنها زحمات زیادی کشیده شده است، نباید در یک جعبه زیبا قرار گرفته شوند؟

ارزش این هدیه‌ها به نظر نویسنده شاید از بسیاری کالاهای دیگر نه‌تنها کمتر که بیشتر هم باشد؛ بنابراین شایسته است برای دادن هدیه‌هایی خاص و ناب به‌خصوص برای افراد خاص، از پوششی منحصربه‌فرد هم استفاده شود.

هدیه‌های خاصی که می‌توانند متفاوت باشند

از صنایع‌دستی ایران حرف زدیم. مگر می‌شود از هنر خاتم‌کاری، منبت‌کاری، میناکاری و غیره اسم ببریم و آنها را تهیه کنیم اما در کنارش از انواع باکس‌های هدیه زیبا برای هدیه دادن استفاده نکنیم؟

باکس هدیه

علاوه بر صنایع‌دستی همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم برای هدیه‌هایی از جنس خوراکی هم می‌توانیم از باکس استفاده کنیم. منظور ما انواع شیرینی و شکلات سنتی، خشکبار ارزشمند ایرانی مانند پسته و بادام و البته گل سرسبد آنها زعفران است. بله. درست خواندید. زعفران از آن دست محصولات مهم و باارزش ایرانی است که در تمام دنیا شناخته شده است. این محصول خوشبو و خوشنام را اگر قرار است به‌عنوان هدیه به شخصی یا سازمانی و شرکتی پیشکش کنید، بهتر است با بسته‌بندی زیبا و چشم نوازی همراه باشد.

خرید زعفران همراه با جعبه هدیه

اگر به دنبال خرید زعفران به‌عنوان هدیه ممتاز هستید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که محصول خریداری شده خود را در باکس هدیه زیبایی قرار دهید تا ارزشمندی هدیه شما بیش‌ازپیش خود را به نمایش بگذارد. می‌توانید برای این منظور، سری به فروشگاه الیسه بزنید.

باکس هدیه

این فروشگاه می‌تواند علاوه بر اینکه در خرید زعفران اعلا به شما کمک نماید، در زمینه نوع بسته‌بندی کادویی زعفران خریداری شده هم به شما کمک زیادی کند. یعنی دیگر نیازی نیست بعد از خریدتان به دنبال این باشید که زعفران را چطور و به چه شکل بسته‌بندی کرده و هدیه بدهید.

قیمت زعفران در الیسه

بد نیست حالا که بحث به خرید زعفران رسید، کمی در مورد قیمت زعفران هم با هم به گفتگو بنشینیم. زعفران محصولی پرکاربرد و گران‌قیمت است. در بازار وزن‌های مختلفی از زعفران را باتوجه‌به نیاز و بودجه خود می‌توانید تهیه کنید. انتخاب بهترین و اعلاترین زعفران باتوجه‌به عطر و رنگی که دارد، شاید باتوجه‌به تعدد برندها و متأسفانه برندهای تقلبی کار ساده‌ای نباشد.

به همین دلیل است که ما توصیه می‌کنیم که حتماً خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر و صاحب‌نام تهیه کنید. فروشگاهی که محصولات خود را دررابطه‌با کیفیت و قیمت تضمین کند. الیسه از همین دست فروشگاه‌هاست.

خرید زعفران کادویی را حتماً تجربه کنید

یکی از گزینه‌هایی که در شرکت الیسه می‌توانید ببینید خرید زعفران به نام زعفران کادویی است. اگر وارد این بخش از فروشگاه شوید می‌توانید انواع و اقسام باکس هدیه را ببینید که در دل خود زعفران‌های خوش آب‌ورنگ با وزن‌های متفاوت را جای‌داده‌اند.

باکس‌هایی که به‌عنوان جعبه هدیه مورداستفاده قرار گرفته‌اند، انواع مختلفی دارند:

– باکس ترمه

– باکس مخملی (مخمل زرین، کلاسیک، مخمل ویژه)

– باکس چوبی

نکته بعدی که در مورد زعفران کادویی در فروشگاه الیسه باید بدانید این است که علاوه بر باکس‌های زیبایی که برای مشتری در نظر گرفته شده است، هدایای جانبی است که در این جعبه‌ها قرار داده شده‌اند. مثلاً علاوه بر ظرف زعفران، قوری شیشه‌ای زیبا و هاون زعفران کوب هم در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

باکس ترمه، باکسی منحصربه‌فرد برای هدیه

باکس ترمه‌ای که می‌توانید برای هدیه زعفران از آن استفاده کنید در دورنگ طلایی و سرمه‌ای موجود است. زعفرانی که در این جعبه قرار داده شده فلزی خاتم‌کاری است. ملزومات دیگری هم که در این جعبه قرار داده شده همه شرایط برای دم کردن زعفران را برای شما فراهم می‌آورد.

باکس مخملی، انتخابی تک

باکس هدیه بعدی که برای کادو دادن زعفران خیلی انتخاب ایده آلی است، باکس مخملی است. این جعبه می‌تواند برای هدیه به ارگان‌ها، همایش‌ها و حتی مهمانی‌های خاص مورداستفاده قرار بگیرد. وزن کم این جعبه در برابر رنگ و چشم نوازی خاصی که دارد می‌تواند بهترین گزینه برای هدیه به افرادی باشد که می‌خواهند از ایران سوغاتی به کشور خود ببرند.

باکس چوبی، باکس هدیه ویژه

این باکس هدیه ظریف چوبی، محتوی زعفران اعلا و هاون است. نمونه‌ای بسیار شیک که می‌تواند بعدها برای موارد دیگر هم مورداستفاده شخص گیرنده هدیه، قرار بگیرد.

کلام نهایی

زعفران هدیه‌ای زیبا، جالب و ارزشمند است که از نظر قیمتی هم در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. لازم است این هدیه منحصربه‌فرد با کاوری منحصر به فردتر به‌عنوان هدیه به افراد داده شود. فروشگاه الیسه ابتکار عمل به خرج داده و توانسته است ارزش این هدیه گران‌بها را چندین برابر کند. انواع باکس هدیه برای زعفران کادویی را در الیسه می‌توانید ببینید.

 

 

بازگشت به لیست