خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

ارسال زعفران کادویی با پست توسط الیسه

انواع زعفران

بهترین مرکز برای ارسال زعفران کادویی با پست:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با ارسال زعفران کادویی با پست توسط الیسه توضیح دهیم. به طور کلی الیسه یکی از بهترین مراکز برای عرضه ی زعفران به سرتاسر کشور و همچنین سرتاسر جهان می باشد. به عبارت بهتر باید بگوییم که ارسال زعفران کادویی با پست توسط الیسه در سرتاسر جهان صورت می پذیرد. در فروشگاه الیسه شما می توانید انواعی از زعفران ها با کیفیت های متفاوت را مشاهده نمایید. اینکه می گوییم زعفران با کیفیت متفاوت به معنای وجود زعفران با کیفیت پایین در الیسه نیست. چراکه تمامی محصولات و پک های طراحی و تولید شده در الیسه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. زعفران یک گیاه است که در مناطق سردسیری و خشک رشد می کند. این گیاه دارای بخش های مختلفی می باشد.

از مهم ترین بخش های آن که در واقع همان زعفران شناخته شده توسط ما می باشد، کلاله نام دارد. در واقع زعفرانی که ما می شناسیم و در انواعی از غذا ها، دمنوش ها و دسر ها استفاده می نماییم تنها بخش کوچکی از گیاه زعفران می باشد. همین کلاله ی کوچک نیز خود از بخش های مختلفی تشکیل شده است. بسته به ویژگی های بخش های مختلف کلاله ی زعفران ما می توانیم شاهد خواص، طعم و عطر متفاوت از آن باشیم. در ادامه انواع مختلفی از زعفران های موجود در الیسه را به شما معرفی می نماییم تا در زمان خرید بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

انواع زعفران

انواع زعفران

 

انواع زعفران کادویی در الیسه:

زعفران دختر پیچ یا دسته: همان رشته یا کلاله ی کامل است. شمال بخش های قرمز و زرد می باشد. در این نوع زعفران هیچ قسمتی از کلاله جدا نشده و حتی خامه ی زعفران نیز همراه با کلاله می باشد. با اینکه پایه ترین و اصلی ترین نوع زعفران می باشد اما به خاطر رنگ دهی کم از تولید بالایی برخوردار نیست.

زعفران پوشال: در این نوع زعفران، خامه از کلاله جدا شده و به اندازه ی 1 تا 3 میلی متر خامه یا بخش سفیدی به روی کلاله باقی خواهد ماند. دو نوع زعفران پوشال به نام قلمدار و معمولی داریم. در این نوع زعفران سفیدی به چشم می خورد. کیفیت و رنگ دهی این نوع زعفران نسبت به دسته یا دخترپیچ بیشتر بوده اما نسبت به نوع سرگل ضعیف تر است. اکثر فروشندگان زعفران را از کشاورزان به این صورت خریداری نموده و سپس خود به اصلاح آن می پردازند.

 

ساختار کلاله ی کامل زعفران

ساختار کلاله ی کامل زعفران

مرغوب ترین انواع زعفران:

زعفران سرگل: رایج ترین و پرکاربرد ترین زعفران، سرگل می باشد. زعفران سرگل از درجات کیفی مختلفی برخوردار است. این درجات به نام های ممتاز، سرقلم و سرریشه می باشند. در این نوع زعفران به طور کلی بخش سفید یا خامه حذف گردیده و تنها بخش قرمز آن باقی مانده است. درجه بندی آن نیز بسته به نوع و کیفیت گیاه صورت می گیرد. در واقع میزان رنگ دهی و ضخامت کلاله می توانند در درجه بندی و قیمت زعفران سرگل تاثیر داشته باشند.

زعفران نگین: این زعفران دارای رنگ دهی بسیار زیاد، طعم فوق العاده و بوی بی نظیر است. غلظت رنگ، بو و طعم در این نوع زعفران بسیار بالا است. از این رو قیمت بالایی نیز نسبت به سایر زعفران ها دارد. در الیسه بیشتر از زعفران های نگین و سوپر نگین در تولید پک ها استفاده می شود. اندازه ی کلاله ی این نوزعفران بسیار بزرگ بوده و با کیفیت ترین زعفران در جهان می باشد.

 

قیمت زعفران

قیمت زعفران

خرید زعفران از الیسه:

الیسه یک شرکت بزرگ است که در راستای ارسال زعفران کادویی با پست فعالیت دارد. این شرکت اولین بار توانست پک های زعفران با انواعی از زعفران های با کیفیت را تولید نماید. پک های طراحی شده توسط این مرکز از طراحی فوق العاده ای برخوردار هستند. باکس های هدیه که توسط الیسه در مازندران طراحی و تولید می شوند علیرغم اینکه دارای ظاهری زیبا هستند، از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشند. به علت بالا بودن کیفیت زعفران های الیسه، صادرات به کشور های دیگر نیز صورت می پذیرد. از این رو ارسال زعفران کادویی با پست توسط الیسه نه تنها در سرتاسر ایران بلکه در سرتاسر جهان نیز صورت می گیرد. از این رو تمامی شرکت ها و کارخانه ها که دارای نیرو های دورکار هستند می توانند به مناسبت های مختلف برای کارمندان خود به خرید باکس های زعفران الیسه بپردازند.

نکته ی جالب توجه این است که ارسال زعفران کادویی با پست توسط الیسه برای کارمند های آن ها صورت گرفته و آن ها نیازی به صرف زمان برای ارسال هدایای خود ندارند. در سایت این فروشگاه شما می توانید باکس های مختلف با قیمت های متفاوت را مشاهده نمایید. هر کدام از این باکس ها دارای وزن خاصی از زعفران و انواع مختلفی از زعفران هستند. از این رو شما با توجه به بودجه و اهمیت شخص گیرنده می توانید یکی از این باکس ها را انتخاب نمایید. باکس های هدیه ای از سه گرم شروع شده و تا مقادیر بالاتر وجود خواهند داشت. هر کدام از این باکس ها با توجه به وزن و کیفیت از قیمت متفاوتی برخوردار بوده و می توانند هدیه مناسب و زیبایی باشند.

 

خرید زعفران

خرید زعفران

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *