خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

ارسال زعفران به سراسر کشور توسط الیسه

معرفی بهترین فروشگاه ارسال زعفران به سراسر کشور:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با ارسال زعفران به سراسر کشور، توسط بهترین مرکز صادرات و فروش زعفران یعنی الیسه بپردازیم. به طور کلی زعفران از جمله محبوب ‌ترین چاشنی‌ ها، ادویه ‌ها، طعم دهنده ‌ها و رنگ دهنده ‌های دنیا می ‌باشد. این ماده ی معجزه انگیز، نه تنها دارای خواص دارویی است، بلکه می‌ تواند در بسیاری از غذا ها، دسر ها، شیرینی و کیک ‌ها و غیره نیز استفاده شود.

در یک نگاه اجمالی به زعفران باید بگوییم که زعفران، یک گیاه است. با رشد کردن این گیاه، رشته ‌های نازکی از آن به وجود می ‌آید. این رشته‌ های نازک، دارای رنگی حنایی هستند. هر چقدر که به نوک رشته ‌ها نزدیک شویم، رنگ حنایی آن کاهش پیدا کرده و به طلایی رنگ تبدیل می‌ شود. کاشت، نگهداری و برداشت زعفران بسیار پر زحمت است. از همه مهم تر اینکه زعفران در هر منطقه ‌ای رشد نمی ‌کند و نیاز به آب و هوای خاصی دارد. به همین منظور جز پرطرفدار ترین ادویه‌ ها یا به عبارت دیگر گیاهان جهان است.

زعفران

زعفران

 

علت بالا بودن قیمت زعفران:

از آنجایی که زعفران بسیار با ارزش، خوش طعم، خوش رنگ، خوشبو و پر خاصیت می باشد، از قیمت بالایی برخوردار است. البته از مهم‌ ترین دلایل بالا بودن قیمت زعفران، می‌ توان به کمیاب بودن آن نیز اشاره نمود. برای انتخاب و خرید یک زعفران اصل و ناب مسلماً افراد نیاز به تجربه و دانش بالایی دارند. با این حال افراد زیادی وجود دارند که نه تنها نمی‌ توانند در رابطه با این گیاه مطالعه کنند، بلکه زمان کافی برای کسب اطلاعات در رابطه با آن را نخواهند داشت. از این رو بهترین راه چاره، خرید از یک فروشگاه معتبر است.

در ادامه به معرفی فروشگاه معتبر الیسه خواهیم پرداخت. چرا که این مرکز به ارسال زعفران به سراسر کشور می ‌پردازد و شما بدون هیچ  نگرانی می ‌توانید از این مرکز به خرید زعفران بپردازید. با این حال ما می ‌خواهیم به شما امروز نکاتی را آموزش دهیم که فرق زعفران اصل و تقلبی را از یکدیگر تشخیص دهید و در زمان خرید به آن دقت کافی را داشته باشید.

 

 

قیمت زعفران

قیمت زعفران

 

تشخیص زعفران اصل از تقلبی:

با یک آزمایش ساده می ‌توان تشخیص داد که زعفران شما اصل یا تقلبی است. برای انجام این آزمایش شما به یک لیوان آب سرد نیاز دارید، سپس زعفران خود را بدون اینکه خرد یا پودر کنید، داخل آب سرد بیندازید. اگر زردی زعفران به کندی باز شد و اینکه مدت زمان طولانی برای زرد شدن آب لیوان گذشت، زعفران شما اصل است. در غیر این صورت سریع زرد شدن آب لیوان و پس دادن رنگ در زمان کوتاه، نشانه ی تقلبی بودن آن می ‌باشد.

دومین مسئله این است که زمانی که رنگ از کلاله‌ ها خارج می ‌شود، زعفران اصل زعفرانی است که رنگ کلاله‌ ها تغییر نکند. با این حال کلاله‌ های زعفران تقلبی کمرنگ شده و تغییر رنگ خواهند داد.

رنگ زعفران اصل یک زرد متمایل به نارنجی می ‌باشد. شما هیچگاه نمی‌ توانید رنگ قرمز را برای زعفران اصل مشاهده کنید. این در حالی است که زعفران‌ های تقلبی رنگ قرمز بسیار پررنگی خواهند داشت.

از دیگر راه‌ های تشخیص زعفران برای افرادی که تجربه بیشتری دارند، این است که یک کلاله را روی زبان خود بگذارند. زعفران اصل دارای طعمی تلخ می ‌باشد اما دارای رایحه شیرین است. با این حال زعفران ‌های تقلبی ممکن است دارای طعم‌ های دیگر مثل شیرین بودن باشند.

خرید زعفران

خرید زعفران

 

خرید زعفران از معتبرترین مرکز ارسال زعفران به سراسر کشور:

علی رغم اینکه از طریق روش ‌های مختلف می ‌توان به تشخیص زعفران اصل پرداخت. با این حال برخی از متقلبین برای کسب سود نا متعارف متاسفانه به حدی پیشرفت کرده اند که می ‌توانند تجربیات یک فرد خبره را نیز دور بزنند و با تولید زعفران ‌های تقلبی بسیار مشابه با زعفران‌ های اصل، بتوانند مشتریان خود را گول بزنند. مهم ترین راه و بهترین روش برای جلوگیری از خرید زعفران تقلبی، انتخاب یک مرکز معتبر می ‌باشد. ما می ‌خواهیم در این مقاله معتبر ترین مرکز برای خرید زعفران را به شما معرفی نماییم. بی شک این مرکز الیسه نام دارد.

الیسه اولین ارائه دهنده زعفران در استان مازندران می ‌باشد. این مرکز اولین شرکتی بوده که توانسته است زعفران را به صورت بسته ‌بندی یا به اصطلاح بهتر به صورت پک در سرتاسر جهان صادر نماید. ارسال زعفران به سراسر کشور توسط الیسه با پست صورت می ‌گیرد. لذا شما می ‌توانید با مراجعه به فروشگاه الیسه بهترین و اصل ‌ترین زعفران‌ ها را در کوتاه ‌ترین زمان دریافت نمایید. پک‌ های زعفرانی که توسط مرکز الیسه طراحی و تولید شده اند، به حدی زیبا هستند که می‌ توانند بهترین هدیه برای کسانی باشند که می‌ خواهند به عزیزان خود هدیه دهند. همچنین شما می ‌توانید انواع زعفران با کیفیت ‌های مختلف و همچنین مدل‌ های متنوع را در این مرکز مشاهده نمایید. بزرگترین صادر کننده ی زعفران در ایران، الیسه می باشد.

 

تشخیص زعفران اصل

تشخیص زعفران اصل

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *