خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

آنالیز زعفران و بررسی مبانی مختلف آن

آنالیز زعفران و بررسی مبانی مختلف آن

زعفران به‌عنوان یکی از بهترین گیاهان موجود در جهان شناخته شده که ارزش غذایی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. این گیاه از گذشته تا کنون، توانسته است به‌عنوان یکی از برترین گزینه‌های ممکن برای خرید شناخته شود. توجه داشته باشید که ارزش بالای این گیاه به دلیل ساختار فوق‌العاده آن است. به همین منظور نیز، باید اطلاعاتی را دررابطه‌با این محصول داشته باشید تا بتوانید سطح کیفی خرید خود را افزایش دهید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با آنالیز زعفران، به خرید یک محصول باکیفیت و ارزشمند بپردازید.

در سال‌های اخیر مجموعه‌های فروشنده و ارائه‌کننده زعفران قدم بزرگی را در عرصه فروش و ارائه زعفران‌ها برداشته‌اند. این مراکز با آنالیز زعفران در مقابل شما و شرح آن، در تلاش هستند تا شما را از ریزترین نکات ممکن مطلع سازند. اگر شما نیز مانند سایر مردم ایران قصد دارید تا اطلاعاتی را دررابطه‌با زعفران‌ها داشته باشید، نیاز است تا همراه ما باشید و با برخی از این نکات آشنایی پیدا کنید.

در آنالیز کیفیتی زعفران به چه مواردی توجه کنیم؟

اولین مسئله‌ای که باید در آنالیز زعفران به آن توجه کنیم، میزان رطوبت این محصول است. پس از توجه به این موضوع به نبودن بقایای گل‌وگیاه و همچنین نبودن کپک و مواردی ازاین‌قبیل نیز توجه نمایید. طعم زعفران، رنگ آن و همچنین بوی این محصول باید مطابق تصورات شما صحیح و درست باشند. همچنین هیچ‌گونه مواد خارجی نباید در ساختار این محصول به‌کاررفته باشد. چرا که در این صورت می‌توان دریافت که کلاهبردارانی حضور دارند تا با ایجاد شرایط لازم، سودجویی بیشتری را تجربه کنند.

برداشت زعفران توسط کشاورزان

برداشت زعفران توسط کشاورزان

تفاوت زعفران‌های مختلف با یکدیگر

اکثریت مردم جهان زعفران‌ها را در سه نوع مختلف می‌شناسند و آن را به سایر مردم جهان معرفی می‌کنند. زعفران پوشال به‌عنوان دسته اول زعفران‌ها شناخته شده که از کیفیت ارزنده‌ای نیز بهره‌مند می‌باشد. این نوع از زعفران‌ها به شکل رشته‌ای هستند. نیاز است که بدانید انتهای رشته این نوع از زعفران‌ها، رنگ زرد یا سفید دارد. دسته بعدی زعفران‌ها، نوع نگین است که این مدل از زعفران‌ها دارای رنگ قرمز هستند و از کیفیت بهتری در مقایسه با زعفران پوشال بهره‌مند هستند. بسیاری از مردم کشورمان به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن این محصول، زعفران نگین را تهیه می‌کنند. زعفران سرگل نیز به‌عنوان یکی دیگر از دسته‌های زعفران شناخته شده که طرف‌داران زیادی را دارد. این زعفران در رشته‌های خود رنگ سفید یا زرد را ندارد. این نوع از زعفران‌ها به طور کامل قرمز هستند و عطر بهتری را به خود اختصاص داده‌اند.

ارزش غذایی زعفران در آنالیز زعفران مهم است

بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی گیاه زعفران، بر روی هر صد گرم از این گیاه، 310 کالری وجود دارد که مقدار قابل‌توجهی است. کربوهیدرات و پروتئین موجود در هر صد گرم از زعفران به ترتیب 65 و 11 گرم است. همچنین چربی، آب، فیبر موجود در این محصول به ترتیب 6، 12 و 4 گرم است. نیاز است که بدانید، هیچ‌گونه قند و کلسترولی در این محصول وجود ندارد. ازاین‌رو افرادی که به بیماری کلسترول و قند مبتلا هستند، می‌توانند بدون داشتن هرگونه دغدغه‌ای به مصرف زعفران‌ها بپردازند.

زعفران باکیفیت و اعلا را از ما بخواهید

زعفران باکیفیت و اعلا را از ما بخواهید

ویتامین‌هایی که در آنالیز زعفران با آن‌ها آشنا می‌شوید

یکی از مواردی که باید در آنالیز زعفران به آن توجه کنید، ویتامین‌های موجود در زعفران است. بر اساس تحقیقات انجام شده در هر صد گرم از زعفران‌ها، ویتامین a و c به میزان 27 و 80 میلی‌گرم وجود دارد. لازم به ذکر است که در این گیاه ویتامین‌های b1، b2، b3، b6 و b9 نیز حضور دارند. قرارگیری تمامی موارد ذکر شده در کنار یکدیگر می‌تواند یک تغذیه مناسب را برای شما ایجاد کند و به‌عنوان گزینه مناسبی برای برطرف‌سازی نیازهای بدن شما شناخته شود.

ماده‌های معدنی موجود در زعفران

یکی از مسائلی که موجب شده تا میزان خرید زعفران در کشور ایران با افزایش زیادی روبرو شود، ماده های معدنی موجود در این محصول است. در هر صد گرم از این محصول کلسیم به میزان 111 میلی گرم وجود دارد. همچنین آهن 11 میلی گرم، منیزیم 264 میلی گرم، فسفر 246 میلی گرم، پتاسیم 1724، سدیم 148 وجود دارند. موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از ماده های معدنی موجود در زعفران هستند. برخی از ماده های معدنی دیگر مانند روی، مس، منگنز و … نیز در ساختار این محصول وجود دارند. قرارگیری تمامی ماده های معدنی ذکر شده در کنار یکدیگر موجب می شود تا شما بتوانید یک تغذیه کامل را برای خود تهیه نمایید.

خرید زعفران از مراکز معتبر آنالیز کننده

در سال‌های اخیر، مراکز و مجموعه‌های بسیار زیادی در سراسر کشور ایران تأسیس شده‌اند. این مراکز باهدف ارائه زعفران‌ها در تلاش هستند تا تحولات بزرگی را در بازار این محصول ایجاد نمایند. برخی از این مراکز دارای اعتبار لازم در این زمینه و برخی از آن‌ها فاقد اعتبار هستند. ازاین‌رو نیاز است تا شما با بررسی کامل چنین مراکزی نسبت به خرید خود اقدام نمایید. قطعاً با وجود چنین شرایطی می‌توانید سطح کیفی خرید خود را افزایش دهید.

زعفران سرگل و ممتاز

زعفران سرگل و ممتاز

زعفران الیسه به عنوان یکی از مطرح ترین و معتبر ترین مراکز فروشنده زعفران شناخته شده که در سال های اخیر موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب کرده است. این مجموعه با آنالیز زعفران اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار داده است. همچنین زعفران الیسه با داشتن سابقه لازم در حوزه فروش زعفران ها، می تواند به برگزاری بهترین شرایط ممکن برای خرید شما بپردازد. در ماه های اخیر زعفران الیسه با اضافه کردن فروش اینترنتی خود، شرایط خرید از این مجموعه را آسان تر کرده است تا شما بتوانید تنها با فشردن چند کلیک، از قیمت زعفران اعلا با کمترین میزان ممکن بهره مند شوید. کارشناسان ما در تلاش هستند تا با ارائه اطلاعات لازم در این زمینه، شرایط فروش شما را راحت تر سازند. لازم به ذکر است که در فروشگاه ما تنوع وسیعی از زعفران ها نظیر زعفران کادویی وجود دارد

بازگشت به لیست