خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

بررسی زعفران در کشورهای عربی

بررسی زعفران در کشورهای عربی

همان‌طور که می‌دانید، زعفران به‌عنوان یکی از اصیل‌ترین گیاهان در جهان شناخته شده که از جایگاه بالایی بهره‌مند است. کشور ایران توانسته است در بخش فروش زعفران موفق‌تر از سایر کشورها عمل کند و جزو چند غول برتر فروشنده زعفران شناخته شود. ایران با داشتن مزرعه‌های مختص به این محصول در سراسر کشورمان، خیال مردم ایرانی را نیز راحت‌تر از گذشته کرده است. نیاز است که بدانید، کشور ایران علاوه بر داشتن مصرف بسیار بالای زعفران، بخش عمده‌ای از این محصول را به کشورهای همسایه، یعنی کشورهای عربی صادر می‌کند. چرا که چنین کشورهایی به‌عنوان مشتری دائمی زعفران شناخته می‌شوند.

در سال‌های اخیر مراکز و مجموعه‌های زیادی در سراسر کشور ایران تأسیس شده‌اند که به تولید و فروش زعفران می‌پردازند. این مراکز علاوه بر موارد ذکر شده، فروش و ارائه زعفران در کشورهای عربی را نیز در دست دارند. برخی از آن‌ها با داشتن نماینده‌هایی در این کشورها، به طور متمرکز به فروش این محصول می‌پردازند. البته این مسئله به دلیل کیفیت بسیار بالای محصولات چنین فروشگاه‌هایی است. قطعاً مردم کشورمان با مشاهده کیفیت بالای محصولات ما، تحریک به خرید زعفران ها خواهند شد.

مزرعه زعفران

مزرعه زعفران

جایگاه زعفران در کشورهای عربی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در حین خریدوفروش زعفران در کشورهای عربی بدانید، این موضوع بوده که زعفران در میان مردم کشورهای عربی از چه جایگاه و اهمیتی برخوردار است. قطعاً با بررسی این موضوع می‌توانید میزان فروش زعفران را در کشورهای خاورمیانه افزایش دهید. کشورهای عربی به‌خوبی از این مسئله مطلع هستند که زعفران به‌عنوان یکی از ارزشمندترین گیاهان شناخته می‌شود. علاوه بر این مسئله، آگاه هستند که زعفران‌ها می‌توانند خواص شگفت‌انگیزی را داشته باشند و درمان‌کننده بسیاری از بیماری‌های حاد جهان باشند.

به همین دلیل نیز میزان خرید زعفران در کشورهای عربی در مقایسه با سایر کشورها بسیار بیشتر هست. توجه داشته باشید که این کشورها، از زعفران‌های باکیفیت و ارزشمند موجود در بازارها استفاده می‌کنند. چرا که با چنین شرایطی می‌توانند از خواص زعفران‌ها به شکل بهتری بهره‌مند شوند. به همین دلیل نیز فروشندگان ایرانی زعفران، نوع اعلا و معتبر این محصول را به کشورهای خاورمیانه ارائه می‌دهند. توجه داشته باشید که در بسیاری از معاملات تجاری امروزی، از زعفران استفاده می‌شود. بدین‌جهت می‌توان دریافت که زعفران در خاورمیانه از اهمیت زیادی بهره‌مند است.

فروش زعفران در خاورمیانه

فروش زعفران در خاورمیانه

کدام یک از کشورهای عربی به‌عنوان مشتری زعفران ایرانی شناخته می‌شوند؟

تا کنون متوجه شدید که زعفران در کشورهای عربی از طرف‌داران بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل نیز خریدوفروش آن در چنین کشورهایی رواج گسترده‌ای دارد. اما نیاز است تا فروشندگان زعفران، با برخی از کشورهای عربی که میزان خرید آن‌ها بیشتر است، آشنا شوند. یکی از اولین کشورهای عربی که در فروش زعفران موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است، قطر است. این کشور پیشرفته بخش زیادی از زعفران کشور ایران را در بسته‌بندی‌های متفاوت خریداری می‌کند. شرکت‌های تولیدکننده زعفران ایرانی، اغلب با تاجران قطری در ارتباط هستند. علاوه بر کشور قطر، کشور عمان نیز به‌عنوان یکی دیگر از مشتریان زعفران در کشورهای عربی شناخته می‌شود. عمان به دلیل داشتن جمعیت کم و نداشتن شرایط لازم برای تولید زعفران، این محصول را از کشور ایران تهیه می‌کند.

کویت نیز از دیگر کشورهای خریدار زعفران شناخته شده که ارتباط بسیاری خوبی را با شرکت‌های فروشنده زعفران دارد. کویت به‌عنوان یکی از خریداران محبوب در میان شرکت‌های تولیدکننده زعفران شناخته شده و سالانه بخش زیادی از زعفران ایران را در درجات کیفی بالا، تهیه می‌کند. اما در میان تمامی مشتریان زعفران ایرانی، کشور امارات به‌عنوان بهترین مشتری شناخته می‌شود. سایر کشورهای معرفی شده، زعفران را دربسته بندی‌های شکیل و ارزشمند خریداری می‌کنند. اما امارات زعفران را به‌صورت فله و در حجم بسیار زیاد تهیه می‌کند. کشور امارات با بسته‌بندی‌کردن زعفران ایرانی و ارائه آن به بازارهای اروپایی، درآمد زیادی را کسب می‌کند. لازم به ذکر است که این کشور زعفران ایرانی را با برند اماراتی به بازارهای جهانی ارائه می‌کند.

زعفران در کشورهای عربی

زعفران در کشورهای عربی

مراکز مختلفی به فروش زعفران در کشورهای عربی می‌پردازند

کشور ایران به دلیل داشتن شرایط لازم برای پرورش زعفران‌ها، به‌عنوان گزینه مناسبی برای خرید زعفران شناخته می‌شود. به همین دلیل نیز اولویت اکثریت تاجران خارجی، خرید زعفران از کشور ایران است. اما به دلیل بازار فوق‌العاده این محصول در ایران، فروشندگان زیادی وارد آن شده‌اند که دراین‌بین برخی از آن‌ها به دنبال کسب سود بیشتر است. پیشنهاد ما این است تا با بررسی دقیق فروشندگان زعفران در کشور ایران، نسبت به خرید خود اقدام نمایید. چرا که برخی از افراد با اهداف نامناسب خود، قصد دارند تا بازار این محصول را سرشار از دروغ و فریب‌کاری بسازند. اما دراین‌بین برخی از مراکز معتبر در تلاش هستند تا با برهم‌زدن این تصور، بازار این محصول بهتر جلوه دهند.

زعفران الیسه، موفق در فروش زعفران به کشورهای عربی

مجموعه زعفران الیسه به عنوان یکی از مطرح ترین فروشندگان زعفران در تمامی خاورمیانه شناخته می شود. زعفران الیسه به دلیل داشتن اعتبار بسیار زیاد در این زمینه، محبوبیت بزرگی را در میان مردم کشور ایران و کشور های خارجی کسب کرده است. امروزه نیز زعفران الیسه با راه اندازی روش جدید فروش خود، بار دیگر خیال مردم را آسوده ساخته است. مردم کشور ایران و تاجرین خارجی می توانند از طریق وب سایت زعفران الیسه نسبت به خرید انواع زعفران ها اقدام نمایند. در لیست محصولات زعفران الیسه، محصولاتی همچون زعفران کادویی، زعفران پوشال و … به چشم می خورد. شما می توانید با کسب اطلاعات لازم در این زمینه، نسبت به خرید زعفران موردنظر خود اقدام نمایید. قیمت زعفران در فروشگاه زعفران الیسه با توجه با شرایط اقتصادی کشور، در مناسب ترین وضعیت ممکن قرار دارد.

بازگشت به لیست