خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

عرضه زعفران در مازندران؛ طلای سرخ قائنات در شمال کشور

عرضه زعفران در مازندران

خوشبختانه این روزها به دلیل گسترش امکانات حمل و نقل و ارتباطات تجاری این شرایط مهیا شده تا زعفران اصل قائنات را در شهرهای دیگر ایران به طور مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه تحویل بگیرید. با این توصیف شهروندانی که ساکن مازندران یا شهرهای اطراف هستند، اما از خاستگاه زعفران یعنی خراسان جنوبی فاصله دارند، می توانند زعفران اعلاء قائنات را در مازندران دریافت کنند. عرضه زعفران در مازندران موجب می شود مردم با این خرید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنند. ضمنا زعفرانی اصیل و باکیفیت از بهترین مناطق کشت آن دریافت کنند.

عرضه زعفران در مازندران

عرضه زعفران در مازندران

 

خرید زعفران قائنات در مازندران از انواع مختلف به شما این امکان را می دهد که زعفران گرمی یا مثقالی مرغوب تهیه کنید. علاوه بر این در صورتی که قصد خرید عمده یا سفارش بسته بندی های خاصی را دارید، می توانید زعفران را با قیمت پایه و ارزان خریداری کنید.

عرضه زعفران در مازندران با چه قیمتی؟

قیمت عرضه زعفران در مازندران تفاوت بسیار ناچیزی با فروش آن در سایر مناطق کشور دارد. این تفاوت عمدتا مربوط به هزینه های نقل و انتقال و بسته بندی است. زعفران به عنوان ادویه گیاهی ارزشمند در ایران کاملا شناخته شده است و نرخ مشخصی دارد. به همین خاطر فروشندگان و توزیع کنندگان این محصول کمیاب و ارزشمند نمی توانند دخل و تصرفی در قیمت مصوب داشته باشند.

زعفران شامل رشته های کامل کلاله قرمز رنگ و بخش خامه گل زعفران است.  هنگامی که برای خرید زعفران اقدام می کنید، قیمت های مختلفی به شما ارائه می شود. این قیمتها به این بستگی دارد که چه بخشی از رشته های کاسبرگ گل زعفران در محصول مورد نظر موجود است. در ضمن انواع زعفران بر حسب نوع و کیفیت و محل کشت قیمتهای اختصاصی دارند. در بهترین انواع زعفران به ویژه در نوع صادراتی نگین و سرگل، کلاله از خامه جدا شده و رشته های زعفران کاملا سرخ عرضه می شود. قیمت زعفران اعلای قائنات همانند سایر محصولات غذایی تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز متغیر است.

اما به طور کلی برای مشاهده قیمت عرضه زعفران در مازندران می توانید به سایت الیسه مراجعه کنید. انواع دسته بندی زعفران بر حسب کیفیت و درجه خلوص را مشاهده کنید. یکی از تاثیرات مثبت و بزرگ خرید و فروش و عرضه زعفران در مازندران، حمایت از کشاورزان در شرایط بد اقتصادی است.

عرضه زعفران در مازندران

عرضه زعفران در مازندران

 

آیا زعفران در مازندران کشت می شود؟

احتمالا با شنیدن عرضه زعفران در مازندران این سوال برایتان به وجود می آید که آیا تولید زعفران مربوط به خود مازندران است؟ در پاسخ باید گفت خیر! شهر مازندران به دلیل شرجی و بارانی بودن شرایط مناسب برای کشت زعفران را ندارد. با این وجود به دلیل دوری این شهر از خاستگاه زعفران در خراسان جنوبی، این محصول به طور عمده و مستقیم از کشاورز دریافت شده و به مازندران می رسد. یکی از دلایل اصلی راه اندازی شرکتی برای انتقال عمده زعفران از خراسان به مازندران، تنوع غذایی زیاد مردم شمال کشور و مصرف بالای زعفران است.  دلیل دیگر نیاز مبرم و استقبال مردم از این محصول در مازندران، نبود برندی معتبر و قابل اعتماد است.

به این ترتیب با عرضه زعفران قائنات در مازندران مردم این شهر و سایر مناطق اطراف می توانند این گیاه پرخاصیت و با عطر و طعم فوق العاده را در نقطه ای با چند هزار کیلومتر فاصله تهیه کنند. محصولی باکیفیت با همان تازگی برداشت از زمین کشاورزی.

فروش زعفران باکیفیت در مازندران برند الیسه

واضح است که میزان تجربه فعالیت در هر حوزه تولیدی بهترین نتایج را در کیفیت محصول به دنبال خواهد داشت. برند مشهور الیسه با سابقه زیادی که در مبادلات و خرید و فروش عمده زعفران دارد، یکی از معتبرترین فروشندگان داخلی و بین المللی به شمار می رود. یکی از دلایلی که موجب معروفیت یک برند به خصوص در حیطه تولیدات اختصاصی ایرانی می شود، کیفیت و مرغوبیت بالا و نوع بسته بندی محصول است.

الیسه در فرایند طراحی و بسته بندی زعفران اقدامات چشمگیری انجام داد که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در ضمن ارائه بسته بندی های اختصاصی صادراتی موجب شده بسیاری از بازرگانان و صاحبان کسب و کارها این محصول اصیل ایرانی را برای صادرات انبوه به کشورهای دیگر انتخاب کنند. طراحی هوشمندانه پکیج های حاوی زعفران در بسته بندی های سنتی، در کنار ملزومات دم کردن زعفران، طرح جذاب دیگری برای بالا بردن فروش خارجی است. به خصوص اینکه این بسته بندی ها منقش به خاتم کاری، فیروزه کاری است. ضمنا با هاون و قوری کوچک که به نوعی سنت های دیرینه عمل آوری زعفران را نشان می دهند، همراه شده است.

عرضه زعفران در مازندران

عرضه زعفران در مازندران

 

خرید زعفران کادویی در مازندران

یکی از عوامل موثر در موفقیت روزافزون عرضه زعفران در مازندران با برند الیسه تولید پکیج های کادویی زعفران است. بسته بندی هایی که انواع مختلف زعفران با درجات کیفی مختلف را در خود جای داده اند. با این تنوع گسترده زعفران هر شخصی می تواند مطابق خواسته های بیزینسی یا برای تهیه هدایای مناسبتی نوعی از زعفران را مطابق با بودجه خود تهیه کند. شکل گیری این پکیج های زعفران کادویی در مازندران کار خیلی از مدیران و صاحبان تجارتهای بزرگ را برای تهیه هدیه ویژه کارکنان یا شرکای تجاری راحت کرده است.

عرضه زعفران در مازندران این فرصت را به همه مردم می دهد تا سوغات دیاری دوردست را به بهترینهای زندگی شان هدیه دهند. گیاهی ارزشمند و کمیاب که بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی را بدون آن نمی توان تصور کرد. شهرت این گیاه پرخاصیت و معطر به حدی است که خارجی ها خیلی از غذاهای اصیل ایرانی را با نام زعفرانش می شناسند. شما می توانید بهترین و تازه ترین زعفران کشت قائنات را در مازندران با بسته بندی شکیل برند الیسه با اعتبار جهانی تهیه کنید. امکان سفارشی سازی بسته بندی های زعفران در تعدا بالا نیز در این مجموعه فراهم شده است. زعفران کادویی الیسه در پکهای بسیار شیک و فاخر مطابق با ارزش مادی و معنوی این محصول پرزحمت ایرانی ساخته شده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *