خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

تولید کننده باکس کادویی زعفران

زعفران اصیل ایرانی یکی از گران ترین ادویه ها و خشکبار در جهان به شمار می رود. این ادویه جادویی با خواص منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار دارد. یکی از چاشنی های حیاتی غذاهای ایرانی است. به همین دلیل تولیدکنندگان برای معرفی و فروش بهتر محصولات مرغوب شان از بسته بندی های خاص و جلب توجه کننده استفاده می کنند. این روزها یکی از نشانه های زعفران درجه یک نوع بسته بندی شکیل هم تراز با ارزش مادی زعفران عرضه شده است. از این رو شرکتهای مختلف تولید کننده باکس کادویی زعفران برای ارائه بسته بندی های شیک و جذاب مشتری پسند با هم رقابت می کنند. زعفران به دلیل کشت گسترده در ایران محصول غذایی کاملا شناخته شده ای است. اما آوازه این اکسیر شادی بخش با خواص فوق العاده دارویی به تمام کشورهای دنیا هم رسیده است. از این رو زعفران یکی از محصولات اصلی صادراتی ایران است که در کشورهای دیگر هم محبوبیت بسیار زیادی دارد.

تولید کننده باکس کادویی زعفران

تولید کننده باکس کادویی زعفران

 

با این اوصاف تولید کنندگان زعفران کادویی درجه یک و مرغوب برای ارائه محصولاتشان در بازار از بسته بندی متنوع استفاده می کنند. این بسته بندی ها به ویژه برای زعفران صادراتی دارای جعبه های فلزی، مقوایی، هاردباکس و یا شیشه ای هستند. اغلب ظرفهای زعفران در انواعی طراحی می شوند که بخشی شفاف داشته و تارهای سرخ زعفران را به نمایش می گذارند. طراحی بسته بندی برای زعفران نه تنها برای زیبایی ظاهری بلکه از لحاظ محافظت و نگهداری عطر و طعم زعفران در بهترین حالت ممکن حائز اهمیت است. این بسته بندی در کنار ظاهر جذاب باید به گونه ای باشد که خریدار مقداری از زعفران را ببیند و از ظاهر یکدست و سرخ آتشین از تازگی و کیفیت آن اطمینان پیدا کند.

چرا باکس هدیه زعفران؟

بدون تردید یکی از دلایل اصلی عطر و بوی مسحور کننده غذاهای اصیل ایرانی در مهمانی ها، عطر زعفران اصیل ایرانی است. این عطر و بو برای همه مردم جهان یادآور فرهنگ غذایی مردم ایران زمین است. زعفران کادویی گران قیمت ترین گیاه ادویه ای جهان است. خوشبختانه این گیاه خوش رنگ و بو در ایران به عنوان اولین تولید کننده زعفران در دنیا کاشت می شود. برای کشت و برداشت و فراوری این گیاه جادویی زحمات بسیار زیادی کشیده می شود. زعفران علاوه بر چاشنی خوش رنگ و بوی غذایی در حفظ سلامتی بدن تاثیر زیادی دارد. از آنجایی که این گیاه کمیاب به سختی دست چین می شود، قیمت نسبتا بالایی داشته و به آن لقب طلای سرخ داده اند. میزبانی این گیاه دارویی و غذایی گرانبها در ایران این مسئولیت را برای ما ایجاد می کند که آن را در فاخرترین بسته بندی ها در اختیار مصرف کنندگان قرار دهیم.

اهمیت تهیه باکس کادویی زعفران

همانطور که می دانیم زعفران در کنار عطر مدهوش کننده و تاثیر فوق العاده ای که بر روی رنگ و طعم غذا دارد، ادویه ای بسیار گران قیمت است. به دلیل همین گرانبها بودن به تحفه ای ارزشمند تبدیل شده و در داخل کشور به وفور در مناسبت های مختلف توسط سازمانها و شرکتها و یا افراد معمولی برای تقدیر و خوشحال کردن دیگران استفاده می شود. بنابراین لازم است که در بسته بندی خاص و برازنده برای هدیه دادن آماده شود. از سوی دیگر زعفران یکی از مهم ترین هدایای قابل توجه بین المللی و محصول صادراتی به خصوص در همکاری با شرکای تجاری است. در نتیجه ظاهر شیک و منحصر به فرد آن در بسته بندیها نمودی از فرهنگ و ارزش محصولات تولیدی ایران خواهد بود.

تولید کننده باکس کادویی زعفران

تولید کننده باکس کادویی زعفران

 

اینجاست که شرکت الیسه به عنوان تولید کننده باکس کادویی زعفران به نیاز بازار داخلی و خارجی پاسخ می دهد. تولید جعبه هایی از جنس چوبی، فلزی، مخمل، شیشه ای و… که با طراحی کلاسیک و سنتی آماده خرید است. بسته هایی که در کنار زعفران ناب حامل لوازم جانبی عمل آوری زعفران مانند هاون و قوری شیشه ای خاص و زیبا برای دم کردن است. باکس های هدیه مخملی که زعفران درون آن در قوطی خاتم کاری شده در کنار اشانتیون های دیگر می درخشد. در این ظرفهای زعفران خوشه های آتشین زعفران از بخشی شیشه ای در معرض نمایش قرار دارد. به طوری که می توان کیفیت و تازگی تارهای زعفران بهشتی را کاملا حس کرد. پکهای هدیه زعفران به خوبی گویای این است که این محصول غذایی تا چه اندازه در ایران ارزش دارد.

زعفران کادویی برای هدایای بین المللی

اغلب تاجرها و مدیران کسب و کارها تمایل دارند به شرکاء تجاری خود در کشورهای دیگر هدیه ای پیشکش کنند که تمام و کمال ارزش و احترام رابطه شان را حفظ کند. به همین دلیل زعفران اصیل ایرانی بعد از صنایع دستی اولویت انتخاب آنهاست. این هدایا در اشکال و جعبه های متنوع با میزان زعفران متفاوت در بسته بندی های بزرگ و کوچک طراحی شده است. نکته جالب توجه این است که نوع زعفران انتخاب شده در بسته های مختلف متفاوت بوده و ممکن است از نوع نگین، دخترپیچ، سرگل انتخاب شده باشد. به هر حال این زعفران ها از بهترین گیاه درجه یک و معمولا از سرگل انتخاب می شوند.

تولید کننده باکس کادویی زعفران

تولید کننده باکس کادویی زعفران

 

تولید کننده باکس کادویی زعفران با آگاهی از خواسته های مشتریان وزن زعفران را در بسته های مختلف متغیر در نظر گرفته سات. ضمنا هدایای جانبی متنوعی در جعبه ها قرار می گیرد. به این ترتیب هر شخص با هر هدفی که قصد هدیه دادن داشته باشد، می تواند گزینه ای مطابق با بودجه خود انتخاب کند.  حتی میزان سنتی بودن این بسته بندی ها مطابق فرهنگ اصیل ایرانی متفاوت است. همچنین شکل و شمایل لوکس این جعبه ها و رنگ روکش پارچه آنها نیز از جنس ترمه و مخمل و با ترکیب رنگی متنوع عرضه می شود. روی این بسته بندی ها هولوگرام شرکت الیسه به شکلی فاخر حک شده و نمایانگر میزان کیفیت بالای محصول است.

تولید کننده باکس کادویی زعفران با طراحی بسته بندی های خاص و با ابعاد متنوع تلاش کرده هدیه ای کاملا در خور برای انواع سلایق و مبادلات صادراتی به کشورهای دیگر تولید کند. زعفران با درجات کیفی مختلف که دست خریداران را برای انتخابی مطابق با بودجه شان باز می گذارد. بعضی از این پکیج ها بسته بندی های اعلاتری داشته و با وزن بیشتر زعفران نگین و سرگل گران قیمت تر است که برای کادوهای بین المللی ارجحیت دارد.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *