خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

باکس خاتم هدیه برای زعفران در الیسه

آشنایی با باکس خاتم هدیه برای زعفران در الیسه:

در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از بهترین باکس های الیسه بپردازیم. باکس خاتم هدیه برای زعفران یکی از بی نظیر ترین باکس هایی است که شما می توانید در فروشگاه بزرگ الیسه مشاهده نمایید. همانطور که می دانید، زعفران یکی از خوش طعم ترین، خوشبو ترین، خوشرنگ ترین ادویه های دنیا می باشد. این گیاه علیرغم محبوبیت زیاد، بسیار کمیاب است و تنها در برخی از نقاط دنیا رشد می کند. برخی از بخش های ایران برای کاشت زعفران بسیار مناسب هستند. از این رو اولین پرورش دهندگان زعفران، ایرانیان بوده اند. به علت کمیاب بودن، قیمت زعفران بسیار زیاد است. به طوری که می توان گفت که گران ترین ادویه ی دنیا می باشد.

با این حال ما می خواهیم به شما مرکزی را معرفی نماییم که بهترین انواع زعفران را با قیمتی مناسب ارائه می دهد. این مرکز الیسه نام دارد. الیسه جزو اولین صادرکنندگان زعفران به سرتاسر جهان است. همه زعفران های این فروشگاه توسط پست به سرتاسر دنیا ارسال می گردد. افرادی که در ایران زندگی می کنند نیز می توانند به راحتی از این فروشگاه با کمترین قیمت ارسال، خرید کنند.

 

 

باکس زعفران

باکس زعفران

معرفی الیسه و باکس های هدیه ی آن:

اولین مرکزی که در مازندران به تولید باکس های هدیه ی زعفران پرداخت، الیسه بود. در واقع الیسه توانسته است بهترین هدایا را برای شما طراحی کند. هدیه دادن یکی از لذت بخش ترین حس های دنیا است. نکته ی جالبی که در رابطه با فروشگاه الیسه وجود دارد، این است که این فروشگاه جزو وندور های دیجی کالا می باشد. به همین دلیل شما می توانید در سایت معروف دیجی کالا، فروشگاه الیسه را پیدا نموده و تمامی محصولات آن را مشاهده نمایید. خرید زعفران از دیجی کالا برای برخی از افراد راحت تر است. به همین منظور شما از طریق دیجی کالا نیز می توانید محصولات با کیفیت الیسه را خریداری نمایید.

 

 

باکس خاتم هدیه برای زعفران

باکس خاتم هدیه برای زعفران

 

اهمیت زعفران کادویی:

زمانی که شما به فردی هدیه می دهید، علاوه بر حس لذت در او باعث خرسندی خود نیز خواهید بود. همواره افراد در زمان خرید هدیه دچار مشکل خواهند شد. آن ها نمی توانند تشخیص دهند که فرد هدیه گیرنده چه سلیقه ای دارد. حتی ممکن است گاهی اوقات با افراد هدیه ای را خریداری نمایند که باب میل هدیه گیرنده نباشد. در این زمان است که باکس خاتم هدیه برای زعفران به کمک شما می آید. بی شک شما نمی توانید فردی را پیدا کنید که به زعفران علاقه ای نداشته باشد.

زعفران دارای خواص بسیار زیادی برای پیر و جوان است. از مهم ترین خواصی که شما می توانید از زعفران انتظار داشته باشید، حس آرامش است. به علت ترکیبات خاصی که در زعفران وجود دارد، دمنوش آن می تواند یک آرامبخش قوی باشد. از این رو بخشیدن باکس خاتم هدیه برای زعفران می تواند بهترین هدیه ای باشد که شما به عزیزان خود می دهید. علاوه بر آن، همه ی افراد می دانند که زعفران یک هدیه ی گران است. به همین منظور هدیه ی شما را هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی با ارزش می دانند.

 

باکس خاتم زعفران

باکس خاتم زعفران

 

معرفی باکس خاتم هدیه برای زعفران:

در معرفی باکس خاتم هدیه برای زعفران باید بگوییم که این نوع باکس دارای سه طرح متفاوت است. در واقع طراحی باکس های خاتم، از نظر وزن و قیمت تفاوت دارد. یه نوع باکس خاتم را می توانید در الیسه مشاهده نمایید. این انواع به شرح زیر خواهد بود:

باکس زعفران سرگل ممتاز خاتم 3 گرم: این باکس دارای قیمت بسیار مناسبی است. برای هدایای سازمانی و فروش انبوه بسیار مناسب می باشد. در این باکس که شامل یک ظرف گرد با طراحی سنتی و عالی است، سه گرم زعفران اعلاء قرار داده شده است.

باکس زعفران سرگل ممتاز خاتم 5 گرم: طراحی و ظاهر این باکس دقیقا همانند باکس قبلی می باشد. با این تفاوت که از نظر وزن و قیمت متفاوت است. این باکس ها نسبت به دو باکس دیگر، فروش بیشتری دارند. چراکه وزن آن ها خیلی کم و یا خیلی زیاد نیست. از طرف دیگر این باکس قیمت مناسبی دارد و برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

باکس زعفران درجه یک خاتم 100 گرم: ظاهر این باکس نسبت به دو باکس دیگر، کمی متفاوت است. از طرف دیگر اندازه و قیمت آن نیز تفاوت دارد. معمولا زمانی این باکس را برای هدیه دادن انتخاب می نمایند که فرد هدیه گیرنده از ارزش بالایی برای آن ها برخوردار باشد. به همین منظور از این نوع باکس برای هدایای سازمانی به ندرت استفاده خواهد شد. به نظر می رسد که این باکس می تواند هدیه ی مناسبی از جانب کارمندان در مناسبت های مختلف برای مدیران باشد. توجه داشته باشید که زعفران موجود در این باکس نه تنها از نظر وزن و قیمت تفاوت دارد بلکه از نظر کیفیت نیز نسبت به دو باکس دیگر، بالاتر می باشد.

 

زعفران

زعفران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *