خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

باکس زعفران هدیه ویژه چوبی در الیسه

آشنایی با باکس زعفران هدیه ویژه چوبی:

در این مقاله می خواهیم یکی از زیبا ترین باکس های فروشگاه الیسه یعنی باکس زعفران هدیه ویژه چوبی را به شما معرفی نماییم. به طور کلی زعفران می ‌تواند یک هدیه ی بسیار با ارزش و منحصر به فرد باشد. این هدیه به حدی با ارزش است که می ‌تواند تا مدت‌ های طولانی در ذهن هدیه گیرنده ثبت شود و از این هدیه حس رضایت داشته باشد. حتی جالب است بدانید که هدیه دادن زعفران می ‌تواند تا سال‌ های طولانی برای فرد خاطره انگیز باشد. علت این امر نیز این است که شما چندین حس از حواس پنجگانه ی فرد را درگیر خواهید کرد. زمانی که شما به یک فرد هدیه می ‌دهید، این هدیه می‌تواند جز دسته‌ های مختلفی باشد. برای مثال ممکن است شما یک وسیله ی الکترونیکی برای فرد خریداری کنید. این وسیله اگر دارای ظاهری زیبا باشد، فقط حس بینایی او را درگیر خواهد کرد. اگر کاربردی باشد، فقط می ‌تواند باعث آسودگی خیال او شود.

در عین حال هدیه دادن زعفران می ‌تواند حس بینایی، حس چشایی، حس بویایی فرد را نیز درگیر نماید. همچنین به علت گران بودن زعفران بخشی از ذهن که به دنبال هدیه‌ های گران قیمت است، نیز راضی خواهد شد. با تلفیق حس های مختلف شما می ‌توانید هدیه ی خود را بسیار لذت بخش‌ تر کنید.

از این رو اگر به دنبال این هستید که به یک فرد زعفران کادویی بدهید، بهتر است که به خرید باکس زعفران هدیه ویژه چوبی الیسه بپردازید. در ادامه به شما دلایل انتخاب این باکس را نیز ذکر خواهیم کرد.

باکس زعفران هدیه ویژه

باکس زعفران هدیه ویژه

باکس زعفران هدیه ویژه چوبی، مناسب چه زمانی است؟

به طور کلی هدیه دادن و هدیه گرفتن از سنت‌ های دیرینه ی ایرانیان می ‌باشد. این که شما بخواهید هدیه بدهید یا هدیه بگیرید، فرقی نمی ‌کند، چرا که احساس رضایت و لذتی که از این کار می ‌برید کاملاً برابر خواهد بود. حال تصور کنید که هدیه ی شما برای فرد گیرنده بسیار جذاب و حائز اهمیت باشد. مسلماً این امر لذت هدیه دادن را چند برابر خواهد نمود. ایرانیان رسم دارند که در زمان های مختلف به همدیگر هدیه دهند. گاهاً این هدیه‌ ها می ‌توانند به صورت شخصی باشند. برای مثال شما وقتی به تولد یک شخص می ‌روید، باید یک هدیه شخصی به او بدهید.

اگرچه باکس ‌های زعفران نیز کاملاً مناسب برای هدیه‌ های شخصی هستند اما بهترین زمان هدیه دادن باکس ‌های زعفران زمانی است که شما می‌ خواهید هدیه را به کل اعضای خانواده ارائه دهید. وقتی شما از شهری به شهر دیگری می ‌روید و به منزل یکی از اقوام خود که در شهری دور زندگی می ‌کنند، مراجعه می‌ کنید، می توانید به خرید باکس زعفران هدیه ویژه چوبی بپردازید. همچنین زمانی که یکی از دوستان شما یک منزل جدید خریداری کرده است، نیز می‌ توانید از باکس ‌های هدیه زعفران برای منزل مبارکی آن ها استفاده نمایید.

باکس زعفران هدیه ویژه

باکس زعفران هدیه ویژه

 

دلایل انتخاب زعفران به عنوان هدیه:

در ادامه می ‌خواهیم به شما دلایلی را ذکر نماییم که ثابت می‌ کند، هدیه دادن باکس زعفران هدیه ویژه چوبی بسیار کار درست و شایسته‌ ای است. در واقع با ذکر این دلایل به اهمیت هدیه دادن زعفران خواهیم پرداخت. این دلایل به شرح زیر خواهند بود:

زعفران یک هدیه به یاد ماندنی است. چرا که شما کمتر کسی را می‌ توانید پیدا نمایید که به هدیه دادن زعفران می‌ پردازد. از این رو شما با هدیه دادن زعفران می‌ توانید یک فرد خاص و منحصر به فرد شوید. به همین منظور شما و هدیه ی شما تا سال ‌های طولانی در ذهن فرد باقی خواهید ماند.

زعفران یکی از با ارزش ‌ترین ادویه‌ های دنیا می ‌باشد. همچنین دارای قیمتی بسیار زیادی است. لذا هدیه دادن زعفران می ‌تواند از از ارزش مادی بسیار بالایی برخوردار باشد.

زعفران دارای کاربرد های بسیار زیادی می ‌باشد. همچنین از عطر، طعم و رنگ بسیار مطلوبی برخوردار است. از این رو شما مطمئن هستید با هدیه دادن زعفران شخص گیرنده می ‌تواند استفاده های بسیار زیادی از آن داشته باشد. به اصطلاح بهتر زعفران یک هدیه کاربردی و به درد بخور است.

 

 

باکس زعفران هدیه ویژه

باکس زعفران هدیه ویژه

 

معرفی باکس زعفران هدیه ویژه چوبی:

باکس زعفران هدیه ویژه چوبی، یکی دیگر از محصولات زیبا و منحصر به فرد فروشگاه الیسه می ‌باشد. این باکس بسیار زیبا و شکیل است. جنس آن از چوب مرغوب بوده و دارای ظاهری بی‌ نظیر می ‌باشد. زمانی که فرد هدیه گیرنده، باکس چوبی را باز می ‌کند با چند آیتم مواجه خواهد شد. در این باکس دو ظرف زعفران که هر کدام حاوی ۳ گرم زعفران نگین سوپر هستند، وجود دارد. ظروفی که برای قرار دادن این زعفران ‌ها طراحی شده اند، از ظاهر زیبایی برخوردار هستند. در این باکس شما یک ظرف شیشه ‌ای که شبیه به کریستال است را نیز مشاهده می ‌نمایید که حاوی یک مثقال زعفران دختر پیچ می ‌باشد. همچنین در کنار آن یک هاون وجود دارد که جنس آن از برنج بوده و اندازه ی آن کاملاً مناسب برای کوبیدن زعفران است.

داخل باکس چوبی از آستری مخملی و قرمز رنگ پوشیده شده است. این آستر می تواند باعث شود که فضای داخلی باکس زعفران هدیه ویژه چوبی بسیار زیبا و بدون نقص باشد.

 

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *