خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

زعفران بهترین هدیه اداری و تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی

هر چه پیشرفتهای زندگی در ابعاد مختلف چشمگیرتر می شود، خواسته ها و نیازهای آدمها هم تحت تاثیر آن تغییر می کند. در فرهنگ ما ایرانی ها هدیه دادن یکی از آداب و رسوم مورد توجه با پیشینه فرهنگی غنی است. به همین خاطر همه ما در مناسبت های مختلف سال پیوسته به فکر این هستیم که چگونه اطرافیان مان را خشنود کنیم. سبکی از این هدیه دادن در سازمانها و شرکتها سالهاست که با جنبه تبلیغاتی رواج دارد. اما اغلب این هدایا مواردی مانند سررسید، ماگ،خودکار، جاکارتی و مواردی تکراری از این دست هستند. وقت آن رسیده که برای هدیه اداری ایده ای نو و خلاقانه در نظر بگیریم و وجهه سازمان و شرکت را در میان رقبا برجسته تر کنیم.

هدیه اداری

هدیه اداری

برای هدیه اداری تبلیغاتی می توان موارد گوناگونی را پیشنهاد داد. اما این الگو را مد نظر داشته باشید. هر چه گزینه ای که انتخاب می کنید، کاربردی تر باشد و در لفاف و بسته بندی شکیل تری ارائه شود، قدر و منزلت برندتان را بالاتر می برد. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که برای هدیه کاری از کالاهای خشک و رسمی اداری گذر کنید و حس و حال بهتری به این کادوی بیزینسی بدهید؟ مثلا می توانید از پک های زعفران هدیه که هر آدمی را با هر نوع روحیات سر ذوق می آورد استفاده کنید. هدیه ای که نه تنها اعتبار و شخصیت کاری شما را بالاتر می برد، به خاطر ارزشی که برای سلامتی شریک کاری تان قائل هستید مورد توجه قرار می گیرید. به خصوص وقتی که سعی می کنید این پیشکش را در قالب پکیج خاص و درخور تقدیم کنید.

چرا زعفران برای هدیه اداری؟

تا اینجای کار متوجه شدیم باید برای تدارک هدیه اداری پرسنل و شرکای تجاری کالای خاص تری انتخاب کنیم. این گونه بیشتر مورد توجه قرار می گیریم. مسلما کادو دادن با اهداف بیزینسی پیش از هر چیز به دلیل ادای احترام و تقدیر از همراهی های کاری است. اما نباید از این فرصت طلایی برای تبلیغات و معرفی خدمات شرکت به راحتی گذشت. همه افراد به خاص و گرانبها بودن این ماده پرخاصیت و شادی آور احاطه دارند. پس نمی توانید کسی را پیدا کنید که از دریافت چنین هدیه ای خوشحال نشود. به خصوص که همکاران و رقبای بیزینسی شما از گرفتن هدیه های تکراری و بلا استفاده خسته شده اند.

هدیه تبلیغاتی خاص شما نه تنها آنها را سر ذوق می آورد. توجه ها را به سمت تبلیغات شرکت معطوف می کند. تا مدتها با مصرف زعفران همچنان در خاطرشان زنده می شوید. جالب است بدانید کاربرد زعفران تنها به تهیه غذا خلاصه نمی شود و برای تهیه لبنیات، دسرها و انواع داروهای گیاهی از آن بهره می برند.

هدیه اداری

هدیه اداری

 

اهمیت زعفران

زعفران گرانبها ترین و ارزشمندترین ادویه جهان با خواص بی شمار است. این اکسیر جادویی حاوی 150 ترکیب مفید و مورد نیاز برای سلامتی بدن است. در راس این مواد غنی آنتی اکسیدانها، کروستین، کاروتنوئیدها، سافرانال و سایر ویتامینها و مواد معدنی همراه با مواد بیوشیمیایی است. زعفران ادویه ای کمیاب است که از کلاله گلهای زعفران دست چین می شود. این رشته های نازک نارنجی متمایل به سرخ پس از خشک شدن به شکل چاشنی غذا استفاده می شوند. رنگ فوق العاده و عطر و طعم عمیق و خاص از مشخصه های اصلی زعفران باکیفیت و تازه است.  همانطور که به خوبی احساس می کنید عطر و طعم و رنگ این ادویه گیاهی منحصر به فرد بوده و از سایر ادویه ها کاملا متمایز است. به گونه ای که خیلی از غذاهای ایرانی را بدون زعفران حتی نمی توان تصور کرد.

از میان خواص بی شمار زعفران تاثیر آن در درمان افسردگی، جلوگیری از بیماری های قلب و عروق، تقویت حافظه و رفع اسپاسم عضلانی مهم ترین موارد هستند. ضمنا کاهش ریسک ابتلا به سرطان از تاثیرات ویژه این گیاه است. به دلیل رنگ زرد تیره و متفاوت این بخش از گیاه زعفران از آن در تولید مواد آرایشی، قنادی و صنایع داروسازی و.. استفاده می شود.

زعفران کادویی الیسه

خبر خوش اینکه شرکت الیسه با بررسی نیاز بازار به خواسته های مشتریان تجاری به خوبی پاسخ داده است. فعالیت برند الیسه در زمینه فروش عمده زعفران و تولید باکس های هدیه رسمی و غیر رسمی است. الیسه بهترین و باکیفیت ترین زعفرانهای کشور را در بسته بندی هایی  با ابعاد متنوع همراه با اشانتیون های جانبی طراحی و تولید کرده است.

به این ترتیب صاحبان مشاغل هیچ دغدغه ای از بابت تهیه هدیه اداری نخواهند داشت. مدیران می توانند پکهای کادویی با سایزهای مختلف حاوی زعفران و متعلقات عمل وآری آن مانند هاون، قوری کوچک شیشه ای را سفارش دهند. علاوه بر این سفارش پکیج های ویژه حاوی زعفران به طور سلیقه ای همراه با حک شدن برند شرکت در ابعاد  مختلف نیز امکان پذیر است. مزید بر اینکه این پکها با وزن های گرمی و مثقالی زعفران متفاوت ارائه می شوند.

هدیه اداری

هدیه اداری

 

بهترین هدیه یادبود به پرسنل

اگر قصد دارید برای مناسبتی کارمندانتان را خوشحال کنید، یا با هدف تقدیر به پرسنل تان هدیه اداری بدهید، مسلما بهترین گزینه باکس کادویی زعفران است. این هدیه بسیار بارزش و گران بهاست. در عین حال با خاصیت نشاط آوری که دارد، امید و انگیزه را بین کارکنان شرکت افزایش می دهد. با این روش به طور هوشمندانه محیط کاری پویاتری ایجاد می کنید. مهم ترین دلیلی که زعفران را برای هدیه جالب تر می کند این است که افراد تا زمان اتمام زعفران کار زیبای شما را به خاطر می آورند.

با اینکه زعفران به خودی خود گیاهی ارزشمند است، اما داشتن بسته بندی شیک و جذاب در هدیه اداری بسیار اهمیت دارد. زعفران به نوعی نماد فرهنگ اصیل غذایی ایرانی هاست. استفاده از آن به عنوان هدیه برای شرکای تجاری بین المللی قطعا انتخاب عالی برای یادآوری مزه شگفت انگیز غذاهای ایرانی خواهد بود. در این شرایط انتخاب بسته بندی با طراحی های متناسب با فرهنگ و سنت های ایرانی مانند پارچه ترمه هدیه را به یادگاری ارزشمند و تبلیغاتی مبدل می کند. اگر تمایل دارید بهترین پکیج هدیه را تهیه کنید به نمونه بسته بندی های چشم نواز در سایت الیسه سری بزنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *