خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

بهترین هدیه پرسنلی چیست؟

هدیه پرسنلی خاص

یکی از چالش های اصلی مدیران کسب و کارها و سازمانهای خصوصی و دولتی این است که در پایان  هر سال و در آستانه بهار و سال کاری جدید چه هدیه ای برای تقدیر از زحمات کاکنان به آنها اهدا کنند. اغلب مواقع این هدایا در قالب تقدیرنامه، کارت هدیه یا ابزارهای خشک و رسمی اداری تهیه می شود و معمولا بلا استفاده می ماند. یکی از ویژگی های مدیران حرفه ای این است که در کنار حفظ نظم سیستم اداری با روشهای مختلف به کارکنان انگیزه داده و با آنها ارتباط صمیمانه برقرار می کنند. یکی از راهکارهای بهبود روابط مدیر و کارمند تمجید از فعالیت های کاری به مناسبت های مختلف است. هدیه پرسنلی معمولا کارمندان را بیش از هر چیز دیگری خوشحال می کند. حال تصور کنید که این هدیه انتخابی هوشمندانه و کاربردی باشد.

 

هدیه پرسنلی

هدیه پرسنلی

 

زعفران یک ادویه گیاهی گرانبهاست که به دلیل دشواری کاشت و برداشت در نواحی خاصی از کشور، بسیار مورد توجه همگان قرار دارد. چنین دست رنج ارزشمندی در قالب هدیه پرسنلی قطعا می تواند هر آدمی با هر سبک زندگی و ذائقه ای را سر ذوق بیاورد.

چرا زعفران را برای هدیه پرسنلی انتخاب کنیم؟

همانطور که اشاره شد نه تنها کارمندان بلکه سایر آدمها در مشاغل مختلف از دریافت هدیه پرسنلی تکراری و خسته کننده که اغلب جنبه رسمی و اداری دارد، خسته شده اند. بنابراین وقتی هدیه ای متفاوت دریافت می کنند، انگیزه های کای شان چندین برابر افزایش پیدا می کند. به خصوص اگر قرار باشد این کادو زعفران با خواص فوق العاده و ارزش مادی و معنوی بالا باشد. هنگامی که به کارمندان زعفران هدیه می دهید، در واقع با یک تیر دو نشان می زنید! هم از همکاری های مستمر آنها قدردانی می کنید. هم از تاثیرات این ادویه روی ارتقاء انگیزه و روحیه کاری کارمندان تاثیر می گیرید. جالب تر اینکه تا زمان اتمام این چاشنی خوشبو افراد کار زیبای شما را به خاطر می آورند.

چنین اقداماتی با اینکه مستقیما با هدف تجلیل از فعالیت های کاری پرسنل انجام می شود، اما جنبه های تبلیغاتی زیادی دارد. طراحی و اهدای زعفران کادویی شخصیت برندتان را ارتقا داده و آن را در ذهن مخاطبان و مشتریانتان برجسته می کند. مردم به طور ناخودآگاه جذب بیزینس هایی می شوند که ارزش بیشتری برای مخاطبان و کارکنانش قائل می شود. مهم تر از همه اینکه کارکنان شرکت یا سازمان به خاطر اینکه برای آنها احترام قائل شدید و کادوی منحصر به فردی انتخاب کردید، وفاداری بیشتری به مجموعه پیدا می کنند.

 

هدیه پرسنلی

هدیه پرسنلی

 

باکس هدیه زعفران  الیسه

خوشبختانه فعالان حیطه خرید و فروش زعفران به خوبی نیاز بازار را تشخیص داده اند. برند الیسه با شناسایی نیاز کارفرمایان برای هدیه پرسنلی لوکس و منحصر به فرد، اقدام به طراحی باکس هدیه زعفران کرده است. جعبه هایی با ابعاد مختلف که با لفاف تزئینی سنتی یا کلاسیک پوشیده  شده اند. پکیج هایی حاوی زعفران در بسته بندی های چند مثقالی یا چند گرمی که با آرایش خاصی درون جعبه چیده شده اند. البته این بسته های شکیل زعفران هدیه های جذاب دیگری مانند هاون، قوری کوچک شیشه ای برای دم کردن و هل را در خود گنجانده اند. زعفران داخل این جعبه ها درون ظرفی کوچک منقش به خاتم کاری یا فیروزه کاری قرار گرفته است . با این حساب شما به عنوان مدیر مجموعه پکهایی هدیه می دهید که نه تنها حاوی زعفران هستند، بلکه فرهنگ اصیل و دیرینه ایران را هم به همراه دارند.

خرید هدایای تبلیغاتی

کادوهایی که تحت عنوان هدیه پرسنلی در نظر گرفته می شوند، بسیار شیک و به روز طراحی شده اند. کارفرماها تمایل دارند تحفه ای در شان و منزلت برند کاری شان تدارک ببینند. به همین دلیل پس از انتخاب این هدایا نام برند را با نشان فلزی حک شده ای روی بسته بندی ثبت می کنند. اینجاست که این پکها علاوه بر نقش تقدیری، حالت تبلیغاتی پیدا می کنند. هنگام خرید این بسته های هدیه از برند الیسه که به طور اختصاصی کار طراحی هاردباکس هدیه را هم انجام می دهد، امکان سفارشی سازی وجود دارد. آنها می توانند مطابق سلیقه شخصی و در تناسب با برندشان جعبه هایی با طرح های کلاسیک یا سنتی سفارش دهند.

زعفران یکی از ادویه های قدیمی و گران قیمت ایرانی است که به عنوان برترین و گرانبهاترین ادویه جهان شناخته می شود. این اکسیر جادویی و مغذی از زمان کودکی به مشام ما آشناست. بنابراین با استشمام بوی خوش و مشاهده رنگ دلنشین روی برنج در خاطره های گذشته غرق می شویم. این مهم ترین خصیصه هدیه تبلیغاتی است که در ذهن مخاطب تاثیرگذار باشد.

 

هدیه پرسنلی

هدیه پرسنلی

سازمانها معمولا در جستجوی هدیه تبلیغاتی هستند که در عین خاص و چشم نواز بودن مقرون به صرفه باشند. از آنجایی که برند تجاری الیسه یکی از فروشندگان عمده زعفران است، در این زمینه می تواند با قیمت های مناسب در کاهش هزینه ها بسیار کارساز باشد. به خصوص به دلیل اینکه امکان انتخاب قوطی های حاوی زعفران با وزن های متفاوت وجود دارد. در ضمن می توان بر مبنای بودجه مشخص شده باکس های هدیه با اشانتیون های متنوع انتخاب کرد.

زعفران هدیه در باکس چوبی

زعفران گیاهی نشاط آور با فواید بی شمار و طعم و عطر فوق العاده است. چاشنی سرحال کننده با طعم عمیق که در اغلب غذاهای ایرانی مشاهده می شود. به خاطر این ارزش و جایگاه زعفران در فرهنگ غذاهای ایرانی لازم است بسته بندی درخوری برای آن در نظر بگیریم. این محصول در کشور ما با زحمات زیاد کشاورزان کاشته و برداشت می شود. برند الیسه سعی داشته با طراحی جعبه های چوبی با روکش ترمه و مخمل ارزش این گیاه سنتی را بالاتر ببرد.

درون این باکس هدیه زعفران مرغوب ترین و تازه ترین زعفران اعلا از انواع نگین، سرگل، سوپر، دخترپیچ قرار گرفته است. هدیه ای نفیس داخل ظروف تزئین شده با نقش و نگارهای هنری ایرانی که با نمای زعفران سرخ بهشتی ارزش معنوی بی نظیری پیدا می کند. ایرانی ها ارزش زعفران را به خوبی می دانند و در مناسبت های مختلف به هم زعفران پیشکش می کنند. ارزش بالای زعفران اصیل ایرانی در سطح بین المللی نیز باعث شده کارفرمایان برای هدیه به شرکای تجاری خارج از کشور باکس هدیه زعفران را ترجیح بدهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *