خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران, دسته بندی نشده

انتخاب بهترین كادوی ايرانی

كادوي ايراني

هدیه دادن در مناسبت های مختلف یکی از خاص ترین اشکال ابراز احساسات، ارادت و علاقه فردی می باشد که ریشه در تاریخ و فرهنگ هر جامعه دارد. حال اینکه انتخاب هدیه مناسب می تواند برای بسیاری از ما امری کاملا چالش برانگیز باشد. در نتیجه ممکن است ما ساعت ها از وقت خودمان را تنها صرف انتخاب یک هدیه مناسب نماییم. حالا اگر ما یک محصول ایرانی را به عنوان كادوي ايراني انتخاب کنیم بدون شک فرایند انتخاب برای ما دشوارتر نیز خواهد شد.

تنوع بالای محصولات تولید شده به دست صنعتگران و هنرمندان ایرانی می تواند انتخاب یک كادوي ايراني را برای ما بسیار دشوار نماید. ما قصد داریم تا با معرفی یکی از محصولات ایران به جایگاه ویژه آن در بحث اهدای هدیه در مناسبت های مختلف اشاره کنیم. زعفران یا طلای سرخ ایرانی یک ماده جادویی است که همواره در فرهنگ ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. در نتیجه همین امر سبب شده تا هر یک از ما زعفران را به عنوان یک محصول مناسب برای هدیه دادن در نظر بگیریم.

 

كادوي ايراني

كادوي ايراني

 

 

معرفی زعفران کادویی

زعفران از ادویه های شناخته شده در کل دنیا است. سالانه حجم بالایی از این ادویه با ارزش در کشور ما ایران تولید می شود. زعفران با وجود ماده سافرانال در ساختار خود دارای طعم، عطر و ویژگی های ساختاری منحصر به فرد می باشد. وجود این ویژگی ها سبب محبوبیت زعفران در بین کاربران این ادویه ارزنده در کل دنیا و به ویژه مردم آسیا شده است. به شکلی که امروزه رکورد دار بیشترین میزان واردات زعفران در دنیا متعلق به کشور چین میباشد. همچنین از این گیاه به طور گسترده در بسیاری از شرکت های دارویی و بهداشتی دنیا استفاده می شود. وجود مواد خاصی مانند کامپفرول در ساختار این گیاه سبب شده تا از آن در درمان برخی بیماری ها استفاده شود. افسردگی، التهاب بدن و انواع سرطان ها از جمله بیماری هایی می باشند که با مصرف زعفران می توان آنها را درمان نمود.

 

خرید زعفران

خرید زعفران

 

بررسی اهمیت خرید زعفران کادویی

زمانی که بحث از دادن یک كادوي ايراني به میان می آید زعفران به عنوان یکی از شناخته شده ترین محصولات در این زمینه در نظر گرفته می شود. در واقع امروزه برندهای مطرحی در کشور فعال می باشند که به صورت تخصصی به امر بسته بندی لاکچری زعفران کادویی می پردازند. داشتن یک بسته زعفران که به صورت شکیلی بسته بندی شده می تواند هر فردی را بسیار خوشحال نماید. در واقع دریافت زعفران کادویی با بسته بندی خاص و زیبا می تواند نشانه ای از توجه و اهمیت شما برای فرد هدیه دهنده باشد. توجه به انتخاب هدیه و ظرافت موجود در بسته بندی آن می تواند هدیه گیرنده را نیز مانند فرد هدیه دهنده به ذوق آورد.

 

 

 

استفاده از طرح های خاص در تولید این محصول

امروزه تولید کنندگان داخلی برای خاص نمودن بسته های هدایایی که حاوی زعفران کادویی می باشند از ترفندهای متعددی استفاده می کنند. برای مثال آنها با قرار دادن انواع ادویه های ایرانی در بسته های زعفران كادويی سعی در خاص نمودن و جلب نظر مخاطبان خود دارند. قرار دادن هاون برای آسیاب نمودن زعفران و در نهایت استفاده از قوری های مخصوص دم کردن زعفران بخش دیگری از ترفندهای به کار رفته در تولید زعفران کادویی می باشد. همچنین آنها با قرار دادن زعفران کادویی در بسته های خاتم کاری، منبت کاری و معرق کاری آنقدر به شکوه این محصول افزوده اند که نگاه مخاطب داخلی و خارجی را ساعت ها محو زیبایی این هدیه خاص خواهد نمود.

 

قیمت زعفران

قیمت زعفران

 

بررسی قیمت زعفران کادویی در فروشگاه الیسه

یکی از دلایل مهمی که زعفران را به یک هدیه مناسب در مراودات اجتماعی تبدیل نموده قیمت مناسب این محصول است. البته توجه به این امر الزامی است که نظرات در رابطه با قیمت زعفران در سطح جامعه کاملا متفاوت می باشد. برای مثال برخی قیمت کنونی این محصول غذایی ارزنده را بسیار بالا می دانند. اما اگر هر یک از ما قدری بیشتر در خواص دارویی و غذایی این گیاه بیندیشیم بدون شک به این موضوع اطمینان پیدا خواهیم نمود که قیمت زعفران با خواص و ارزش غذایی آن کاملا منطبق می باشد. در نتیجه حتما هر یک از ما مصرف روزانه این گنج طبیعی در زندگی خود و عزیزانمان را فراموش نخواهیم کرد. شناخت تاثیر زعفران بر حفظ سلامت روح و روان سبب شده تا ما تمایل بیشتری برای اهدای این كادوي ايراني به عزیزانمان داشته باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *