خرید زعفران, دانستنی‌های زعفران

خرید زعفران کادویی در مازندران؛ هدیه‌ای ناب از دل فرهنگ ایران

در فرهنگ ما ایرانی ها در طول سال مناسبت ها و مراسم سنتی بسیار متنوعی وجود دارد. با نزدیک شدن به هر موعد دائما در این فکر هستیم که چه هدیه درخوری برای همدیگر تدارک ببینیم. یکی از هدایای بسیار ارزشند که با فرهنگ و آداب غذایی ایرانیها عجین شده، زعفران ناب ایرانی است. هدیه ای شکیل و پرخاصیت که تا به حال اندکی مغفول مانده است. خرید زعفران کادویی در مازندران پیشنهاد ما به همه افرادی است که تمایل دارند هدایایی خاص و به یاد ماندنی به اطرافیان پیشکش کنند.

خرید زعفران کادویی در مازندران

خرید زعفران کادویی در مازندران

با وجود اینکه مهم ترین کاربرد زعفران به عنوان یک گیاه اصیل ایرانی در پخت و پز است. اما این روزها به واسطه خواص شگفت انگیز در تهیه انواع خوراکی ها و دسرها و نوشیدنی ها، داروها، مکملها و… نیز استفاده می شود. در چند سال اخیر آگاهی عمومی نسبت به خواص بی نظیر زعفران ارتقا پیدا کرده است. از این رو استفاده از آن بسیار رواج یافته است. اما در این میان فروشنده های سوء استفاده گری پیدا می شوند که زعفران تقلبی را به وسیله رنگ و لعاب مصنوعی به بهای گزاف به مشتریان ناآگاه می فروشند. از این رو باید برای خرید زعفران برند معتبری را انتخاب کنید.

چرا زعفران برای هدیه مناسب است؟

همه ما به خوبی می دانیم که زعفران یکی از گران ترین ادویه جات ایرانی با رنگ و طعم و رایحه فوق العاده است. به طوری که اگر بخواهیم جایگزینی برای آن انتخاب کنیم، هیچ ماده غذایی با ویژگیها و خواص زعفران نمی یابیم. با این توصیف این اکسیر گرانبها با ارزش های غذایی بی نظیری که دارد، قطعا هر کسی با هر سلیقه ای را خوشحال خواهد کرد. به خصوص که این روزها این هدیه جالب جنبه تبلیغاتی پیدا کرده است. بسیاری از برندها در مناسبت ها به عنوان کادوی تبلیغاتی از آن استفاده می کنند. مزیت منحصربه فرد زعفران این است که اولا یک گیاه اصیل و گرانبهای ایرانی است. ضمنا در هر خانه ای و برای هر فردی قابل مصرف است.

این روزها اغلب افراد از هدیه های تکراری خسته شده اند و دائما در این فکر هستند که طرف مقابل را با کادوهای خاص و جذابتر غافلگیر کنند. خرید زعفران کادویی در مازندران در کنار اینکه هدیه ای گرانبها و متفاوت است؛ نشان از فرهنگ اصیل ادویه جات ایرانی به همراه دارد. طعم و رایحه شگفت انگیز  زعفران هر آدمی با هر سلیقه ای را مسحور خود می کند. حال اگر این ادویه قیمتی و باارزش در بسته بندی جذاب و پر زرق و برق مانند جعبه چوبی با طرح های سنتی قرار بگیرد، هدیه ای کاملا شیک و به یادماندنی خواهد بود.

 

پکیج های زعفران هدیه

همانطور که اشاره شد خرید زعفران کادویی در مازندران یک هدیه به یادماندنی از ادویه جات معطر و اصیل ایرانی است. بنابراین این ادویه منحصر به فرد به عنوان تحفه باید بسته بندی خاص و فاخری داشته باشد. به گونه ای که کسی که این هدایا را دریافت می کند تا مدتها با یادآوری طعم جادویی زعفران سرخ شادی آور، جلوه خوش آب و رنگش را در ذهن تصویرسازی کند. به همین خاطر این هدایا در باکس هایی با سبک مدرن یا ترکیبی از آثار دستی ایرانی مانند فیروزه کوبی، میناکاری، خاتم کاری و سایر صنایع دستی ایران ارائه می شوند. از این رو اگر در مازندران هستید و می خواهید بهترین هدیه لوکس و ارزشمند را به صورت هدیه تبلیغاتی یا کادوی مناسبتی تهیه کنید، بهترین انتخاب پکیج های هدیه زعفران است. در داخل بسته بندی زعفران معمولا هاون یا زعفران ساب و سایر ملزومات تهیه زعفران دم کرده ناب ایرانی قرار دارد.

خرید زعفران کادویی در مازندران

خرید زعفران کادویی در مازندران

 

حال اگر می خواهید با خرید زعفران کادویی به رقبای کاری یا مدیران ارشد کسب و کارها و شرکای تجاری بین المللی هدیه تبلیغاتی بدهید، تردید نداشته باشید که زعفران تحفه ای ناب است. هدیه ای کمیاب و ادویه ای اصیل ایرانی که علاوه بر ارزش مادی از لحاظ معنوی هم بسیار ارزشمند و یادآور فرهنگ غنی ایران است.

زعفران در باکس کلاسیک مخملی

زعفران اصیل ایرانی گیاهی گران قیمت با عطر و طعم و خواص خارق العاده گران ترین ادویه گیاهی جهان شناخته شده است. خوشبختانه این اکسیر پرخاصیت و سرخ در کشور ما به وفور کشت می شود. بزرگ ترین صادر کننده آن در دنیا هستیم. از این لحاظ لازم است به خصوص در هدیه هایی که برای کشورهای دیگر ارسال می کنیم، ارزش این طلای سرخ را بهتر نشان دهیم. یکی از بسته بندی های زیبای زعفران در قالب جعبه ای مخملی قرمز  رنگ و کلاسیک است. زعفران در داخل آن در ظرفی خاتم کاری در کنار هاون مخصوص سابیدن زعفران قرار گرفته است. بسته 3 گرمی زعفران نگین که از مرغوبترین بخش های زعفران تهیه شده است. کاملا برازنده مراسم ها و میهمانی های رسمی یا صمیمانه خانوادگی و دوستانه است.

 

خرید زعفران کادویی در مازندران

خرید زعفران کادویی در مازندران

 

خرید زعفران کادویی در مازندران محصولی از شرکت الیسه

هدف اغلب مشتریان از خرید زعفران کادویی در مازندران اهدای  آن به دوستان و آشنایان و یا شرکای تجاری داخل و خارج از کشور است. از این رو باید با بسته بندی منحصر به فردی ارسال شود. شرکت الیسه به این نیاز مشتریان به بهترین نحو پاسخ داده و پکهای جذاب و لوکس برای انواع بسته بندی های زعفران طراحی و تولید کرده است. یکی از مزایای عالی انتخاب زعفران برای کادو این است که به خاطر وزن بسیار کم هزینه ارسال سفارشات بی المللی به هر گوشه از جهان بسیار مناسب تمام می شود. این پک ها با وزن های مختلف دارای بسته بندی های متنوع سنتی و کلاسیک هستند. به دلخواه می توانید مطابق شرایط محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

زعفران را می توان به دلخواه به هر غذا و دسری افزود. اما نمادی از غذاهای اصیل ایرانی  است. بنابراین اگر طرف مقابل تان به غذاهای ایرانی علاقه ویژه دارد، با خرید زعفران کادویی می توانید این طعم دهنده جادویی را به او هدیه دهید. انتخابی هوشمندانه که هر شخصی را سر ذوق می آورد. به دلیل سختی کاشت و برداشت و خواص ویژه این ماده غذایی اغلب آدمها از ارزش و گرانبها بودن آن اطلاع دارند و زعفران را به هر هدیه دیگری ترجیح می دهند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *